نماد آخرین خبر

یان زومر: شرایط فوتبال ایتالیا بحرانی نیست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یان زومر: شرایط فوتبال ایتالیا بحرانی نیست

ورزش 3/تیم ملی فوتبال سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی یورو به میزبانی ورزشگاه المپیک برلین به مصاف ایتالیا رفت و با نتیجه 2-0 برنده شد.

یان زومر در جریان این بازی شب سختی نداشت و با گل‌های رمو فرولر و روبن وارگاس شاهد صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 بود.

زومر که در اینتر بازی می‌کند، پس از بازی با خبرنگاران ایتالیایی گفتگو کرد. او درباره نتیجه بازی گفت:"این برای ما بسیار مثبت است، ما مقابل یک تیم بزرگ خوب بازی کردیم و از این بابت بسیار خوشحالم. عملکرد ما عالی بود، بنابراین بازگشت ایتالیا به بازی بسیار سخت بود چون ما بسیار تهاجمی بودیم و با کیفیت بازی کردیم. اگر همین عملکرد را در بازی بعدی داشته باشیم، پس شانس بسیار خوبی برای یک عملکرد خوب دیگر داریم."

سوئیس در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا به مصاف برنده بازی انگلیس و اسلواکی می‌رود. با توجه به ناکامی آن‌ها در راهیابی به دو دوره اخیر جام جهانی و حذف زودهنگام از یورو، زومر ایتالیا را در بحران نمی‌بیند.

او در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اینکه آیا فوتبال ایتالیا در بحران قرار دارد یا خیر، گفت:"من اینطور فکر نمی‌کنم، نه. ایتالیا تیم بزرگی است اما امشب ما واقعا خوب بازی کردیم. سری A را به خوبی می‌شناسم و کیفیت زیادی در تیم ایتالیا وجود دارد."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره