نماد آخرین خبر

سهمیه المپیک را به سختی گرفتم

منبع
مهر
بروزرسانی
سهمیه المپیک را به سختی گرفتم

مهر/عضو تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: برای رسیدن به سهمیه روزهای پرفشاری را سپری کردم اما خوشحالم که این اتفاق رقم خورد؛ تلاش خواهم کرد از المپیک هم با دست پر برگردم.
مبینا فلاح، عضو تیم ملی تیراندازی با کمان در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: برای رسیدن به این سهمیه روزهای پرفشاری را سپری کردم. دو سال مدام در اردو بودم و روزی ۱۶ ساعت بدون وقفه تمرین کردم. دوره خیلی سختی بود اما خوشحالم که پایان خوبی داشت هم به مدال نقره کاپ جهانی ختم شد و هم سهمیه المپیک به دست آمد.
وی افزود: ما در بازی‌های آسیایی شانس کسب سهمیه داشتیم ولی در یک قدمی آن متاسفانه چهارم شدیم و نتوانستیم به نتیجه دلخواه‌مان دست پیدا کنیم به همین شکل اولین فرصت ما در هانگژو از دست رفت. در ادامه تلاش کردیم در مسابقات قهرمانی آسیای تایلند این اتفاق را رقم بزنیم که آنجا هم با بدشانسی مواجه شدیم و در تیر طلایی موفق به کسب سهمیه نشدیم. در مسابقات تایلند من فقط بخاطر یک امتیاز دستم از سهمیه کوتاه ماند.
عضو تیم ملی تیراندازی با کمان ایران گفت: هیچ از این اتفاقات و بدشانسی‌ها هرگز انگیزه‌ام را برای ادامه کار کم نکرد تا اینکه در مسابقات کاپ جهانی موفق شدم علاوه بر کسب سهمیه المپیک مدال نقره این رقابتها را هم به دست بیاورم. در بخش تیمی هم ما شرایط خیلی خوبی داشتیم و سعی کردیم ابتدا در این بخش به سهمیه برسیم ولی به چین باختیم و حذف شدیم. در انفرادی اما خوشحالم که با دست پر برگشتیم. معتقدم کسب سهمیه برای ما دور از انتظار نبود ولی به شدت سخت بود.
کماندار تیم ملی در ادامه با اشاره به برنامه‌هایش در بازی‌های المپیک پاریس عنوان کرد: هدف اول من کسب سهمیه بود که خوشبختانه محقق شد اما برای المپیک هم بدون برنامه نیستم. دوست دارم و هدفم این است حالا که موفق به کسب سهمیه شدم با دست پر از پاریس برگردم. شاید سخت باشد اما هدفم قرار گرفتن روی سکوی المپیک است. با این هدف هر روز تمرین می‌کنم و امیدوارم نتیجه خوبی را هم رقم بزنم.
فلاح در پایان خاطر نشان کرد: رشته ما تجهیزات محور است و امیدوارم حالا که سهمیه را هم به دست آوردیم مسئولان کمک کنند تا بتوانیم با شرایط خوب در بازیهای پاریس شرکت کنیم. در حال حاضر من به دو کمان احتیاج دارم که واقعا به تنهایی نمی‌توانم هزینه خرید آن را تامیین کنم. فدارسیون قول هایی برای پاداش به من داده اما هنوز هیچ پاداشی دریافت نکردم. البته قرار است این پاداش تا قبل از المپیک داده شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره