نماد آخرین خبر

سومر: ایتالیا در بحران نیست، ما قوی بودیم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
سومر: ایتالیا در بحران نیست، ما قوی بودیم

ایسنا/دروازه‌بان تیم ملی سوئیس عنوان کرد که صعود این تیم به یک چهارم نهایی به خاطر ضعف ایتالیا نبود.
در اولین دیدار دور یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ دو تیم سوئیس و ایتالیا برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر سوئیس خاتمه یافت. 
یان سومر، دروازه‌بان اینتر و تیم ملی سوئیس در مورد صعود این تیم به یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ گفت: مقابل یک تیم بزرگ عالی بازی کردیم و خیلی خوشحالم. عالی بازی کردیم و به همین دلیل امروز برای ایتالیا خیلی سخت بود که به بازی برگردد چون ما بسیار تهاجمی بودیم و توپ را به خوبی کنترل می‌کردیم. اگر در بازی بعدی هم همین عملکرد را نشان دهیم، شانس بسیار خوبی برای موفقیت خواهیم داشت.
او در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال ایتالیا در بحران است؟ گفت: من اینطور فکر نمی‌کنم. ایتالیا تیم بزرگی است ولی ما امروز خیلی خوب بازی کردیم. من سری آ را به خوبی می‌شناسم و تیم آنها بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد.
پیام تبریک رئیس جمهور
ویولا آمهرد، رئیس جمهور سوئیس صعود تیم ملی این کشور به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ را تبریک گفت. در پیام او آمده است: چه مسابقه هیجان انگیزی! چه دستاورد باورنکردنی‌ای! ما در یک چهارم نهایی هستیم! از صمیم قلب به فوتبال سوئیس برای پیروزی فوق العاده مقابل ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ آلمان تبریک می‌گویم.

سوئیس در دور یک‌چهارم نهایی با برنده دیدار انگلیس و اسلواکی روبرو خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره