نماد آخرین خبر

توضیح لائوتارو درباره حرکت خاصش بعد از گلزنی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
توضیح لائوتارو درباره حرکت خاصش بعد از گلزنی

ایسنا/ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین درباره حرکت خاصش بعد از گلزنی در دیدار برابر پرو توضیح داد.
تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیدار سوم و پایانی خود در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا با دو گل پرو را شکست داد. ستاره آرژانتین در این بازی که لیونل مسی را در اختیار نداشت لائوتارو مارتینس بود که توانست دبل کند تا زمینه‌ساز صعود مقتدرانه آلبی سلسته به دور بعد باشد.
به نوشته اسپورت، مارتینس بعد از گل نخستی که به ثمر رساند به طرف نیمکت رفت و لیونل مسی را در آغوش گرفت.
او در توضیح این رفتار خاص خود گفت: من این کار را به خاطر قدردانی از مسی انجام دادم. همه ما می‌دانیم که او چه کمکی به ما و تیم کرده است. مسی رهبر و کاپیتان تیم است و امروز به خاطر آسیب دیدگی نتوانست بازی کند. امیدواریم که هر چه سریع‌تر به شرایط بازی برسد تا بتوانیم در کنار هم به میدان برویم چرا که تیم به او نیاز دارد.
مارتینس درباره پیروزی تیمش گفت: بسیار خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم تا پیروزی این بازی شویم. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا به سرمربی تیم ثابت کنم که آماده بازی هستم. نیمه نخست برای ما سخت بود اما آرامش خود را حفظ کردیم و توانستیم با شایستگی به پیروزی برسیم. 
لائوتارو مارتینس ستاره آرژانتینی‌ها در کوپا آمه‌ریکا بوده که در سه بازی ۴ گل به ثمر رسانده و در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد.

تیم ملی فوتبال آرژانتین که مدافع عنوان قهرمانی دراین رقابت‌هاست در هر سه بازی خود در مرحله گروهی به پیروزی دست پیدا کرد تا مقتدرانه راهی دور بعد شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره