نماد آخرین خبر

لحظه به لحظه با یورو؛ در انتظار دومین شگفتی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لحظه به لحظه با یورو؛ در انتظار دومین شگفتی!

ورزش 3/دومین روز از مرحله یک هشتم یورو ۲۰۲۴ امروز با دو بازی جذاب برگزار خواهد شد.
 دومین روز از مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا قرار است امروز با برگزاری دو بازی جذاب ادامه پیدا کند و همه چشم انتظار هستند تا ببینند که آیا قرار است شگفتی دیگری مانند حذف ایتالیا برابر سوئیس رقم خواهد خورد یا خیر. 
تیم ملی ایتالیا شب گذشته در اولین دیدار مرحله یک هشتم یورو ۲۰۲۴ برابر تیم ملی سوئیس شکست خورد و در دیگر دیدار هم تیم ملی آلمان بود که توانست از سد تیم ملی دانمارک عبور کند. امروز در اولین بازی از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی انگلیس به مصاف تیم ملی اسلواکی خواهد رفت و پس از آن هم تیم ملی اسپانیا روبروی تیم ملی گرجستان قرار خواهد گرفت.
 

پوشش زنده خبری

نظر گوندوگان در مورد پنالتی آلمان برابر دانمارک و دخالت های VAR
ایلکای گوندوگان پس از پیروزی 2-0 مقابل دانمارک نمی خواست به طور خاص نظر خود را در مورد هند پنالتی مدافع دانمارک ارزیابی کند. او صحنه را به شکل واضح ندیده بود: «من هنوز در مورد خطای هند کمی در تعارض هستم و برداشت ها متفاوت است. دخالت های VAR نیز شاید با روح فوتبال در تضاد باشد. این را هر کسی فوتبال بازی کرده، درک می کند اما قوانین را ما وضع نمی کنیم.»

عصبانیت لوچانو اسپالتی از سوال یک خبرنگار سوئیسی
از مربی ایتالیا پرسیدند که آیا تیمش مثل سوئیس فیات پاندا برابر فِراری بود؟ اسپالتی که مشخصا ناراحت شده بود گفت که قطعا شما فرد طنازی هستید. فقط می توان گفت که باید دفعات بعد بهتر بازی کنیم.
اسپالتی سپس چند بار اسم خبرنگار سوئیسی و کارفرمای او را جویا شد.

 
حمله روزنامه های ورزشی ایتالیا به آتزوری بعد از حذف از یورو 2024

ناکامی ملی

کوریره دلو اسپورت: شرمساری

تیتر مارکا برای بازی امشب اسپانیا-گرجستان: همانطوری که بلدید بازی کنید


در صورتی که لامین یامال در بازی امشب تیم ملی اسپانیا برابر تیم ملی گرجستان به میدان برود، شصت و یکمین بازی این فصلش را انجام داده است. او پیش از این ۵۰ بازی با پیراهن بارسلونا و ۱۰ بازی هم برای تیم ملی کشورش انجام داده بود.


 طوفان شب گذشته شرایط سختی را برای هواداران فوتبال در آلمان رقم زد و شهرداری گلزن کرشن هم به افراد حاضر در این شهر اجازه نداد که در محلی که برای تماشای فوتبال در نظر گرفته شده بود حضور پیدا کنند. طوفان در این شهر آسیب جدی به فنس‌های محل تجمع هواداران زد و پوسترها را روی هوا می‌چرخاند. همه افراد حاضر فورا محل را ترک کردند و هیچ مصدومیتی گزارش نشد. 


هجوم ۷۰ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه و ده‌ها هزار هواداری که برای تماشای بازی در اطراف ورزشگاه حضور داشتند و وضعیت بد آب و هوا باعث شد که ایستگاه اصلی متروی دورتموند پس از بازی آلمان برابر دانمارک بارها از سوی پلیس به دلیل ازدحام وحشتناک جمعیت بسته شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره