نماد آخرین خبر

واکنش‌ها به حذف ایتالیا؛ باعث شرمساری!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش‌ها به حذف ایتالیا؛ باعث شرمساری!

ورزش 3/ روزنامه‌های ایتالیا واکنش تندی به حذف تیم ملی این کشور از یورو ۲۰۲۴ نشان دادند.
  تیم ملی ایتالیا شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی سوئیس به میدان رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش با دریافت دو گل برابر این تیم شکست خورد و از صعود به مرحله بعدی بازماند. 
این باخت با عملکرد ضعیف آتزوری در این بازی و همچنین در سه بازی مرحله گروهی همراه بود که به هیچ وجه آنها را در حد و اندازه یک مدافع عنوان قهرمانی نشان نداد و این اتفاق باعث عصبانیت و ناراحتی بسیاری از هواداران این تیم شد و بازخورد گسترده‌ای هم در مطبوعات ایتالیا داشت. 
روزنامه کوریره دلو اسپورت با اشاره به این اتفاق از تیتر «باعث شرمساری» استفاده کرده و حذف برابر تیم ملی سوئیس را برای ایتالیا یک فاجعه توصیف کرده است. 


روزنامه توتو اسپورت هم با انتشار تصویری از بازیکن ایتالیا که روی زمین افتاده تیتر «ناکامی ملی» را انتخاب کرده و مدعی شده است که شکست برابر این تیم به آنها یاد داد که باید همه ابعاد و جنبه‌های تیم ملی کشورشان را اصلاح کنند.

 
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از تیتر «همه چیز از نو» استفاده کرده تا روی این تاکید کند که حالا ایتالیا باید بار دیگر از صفر شروع کند. آنها همچنین از این حذف به عنوان فصلی تاریخی در فوتبال این کشور یاد کردند. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره