نماد آخرین خبر

تمجید هری کین از جود بلینگام

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تمجید هری کین از جود بلینگام

ورزش 3/هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، بار دیگر توانایی جود بلینگام را تحسین کرد.
 بلینگام فصل بسیار خوبی را در ترکیب رئال مادرید سپری کرد و هواداران تیم ملی انگلیس امیدوار بودند که بتواند این درخشش را در ترکیب این تیم هم تکرار کند و به آنها در کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ کمک کند.
با این حال عملکرد نه چندان خوب سه شیرها در این مسابقات روی این ستاره انگلیسی هم تاثیر گذاشته و باعث شده است که او فاصله زیادی از دوران اوجش داشته باشد و همین موضوع فشارها روی او را افزایش داده و انتقادهای بسیار زیادی را از نمایشی که در ترکیب این تیم ارائه کرده به دنبال داشته است
کین که بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس را بر بازو دارد در پاسخ به سوالی درباره شرایط این بازیکن جوان به خبرنگاران گفت:«جود به خوبی توانسته است با شرایط کنار بیاید و کاری که او انجام داده با توجه به سنی که دارد باورنکردنی است. او پیش از این نشان داده بود که می‌تواند با فشارها در رئال مادرید هم در این سن کنار بیاید.
بنابراین ما هیچ نگرانی خاصی از بابت جود نداریم. او مردی فوق العاده است و صد در صد به خودش ایمان دارد. او هم مثل ما می‌خواهد که فردا به زمین برود و امیدوار است که بتواند سطح بازی انگلیس را بالا ببرد و به این تیم در صعود به مرحله بعدی کمک کند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره