نماد آخرین خبر

سوسا سرمربی شباب الاهلی شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سوسا سرمربی شباب الاهلی شد

ورزش 3/ مدیران باشگاه شباب الاهلی پائولو سوسا را به عنوان سرمربی جدید خود برگزیدند.
 انتخاب سوسا در حالی نهایی شد که طی روزهای اخیر حضور در رسانه‌های مختلف اماراتی صحبت از بازگشت ژاردیم به شباب الاهلی بود و در حالی که همه در انتظار معرفی این مربی پرتغالی بودند، به یکباره نام پائول سوسا به عنوان سرمربی جدید شباب معرفی شد.
سوسا که از چهره‌های شاخص فوتبال پرتغالی به‌شمار می‌رود تا سال 2002 به فوتبال حرفه‌ای در سطح باشگاهی و ملی ادامه داد و در تیم‌های مطرحی همچون یوونتوس، دورتموند، اسپانیول، اینترمیلان، بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون و پاناتینایکوس بازی کرد.
او که از سال 2005 و با تیم زیر 16 ساله‌های پرتغال وارد عرصه مربیگری شد یکی از مربیان نامدار فوتبال پرتغال طی سال‌های اخیر در سطح اول اروپا بوده و در تیم‌هایی همچون فیورنتینا لسترسیتی، فیورنتینا، بوردو، تیم ملی لهستان، فلامینگو و سالرنیتانا فعالیت کرده و حالا ماجراجویی جدیدی را در امارات آغاز خواهد کرد.
سوسا خیلی زود باید کارش را در امارات آغاز کند و تیمش را که سعید عزت‌اللهی ستاره ملی پوش ایرانی هم در آن حضور دارد آماده مصاف با سپاهان کند؛ این دیدار روز 16 مردادماه برنامه‌ریزی شده و باید دید سوسا که باید همراه شاگردانش به ایران بیاید در اولین بازی رسمی خود برای صعود به مرحله گروهی لیگ نخبگان چه عملکردی خواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره