نماد آخرین خبر

واکنش فدراسیون دوومیدانی به شکایت نامزد تایید صلاحیت نشده

منبع
فارس
بروزرسانی
واکنش فدراسیون دوومیدانی به شکایت نامزد تایید صلاحیت نشده

فارس/دبیر مجمع انتخاباتی دومیدانی در مورد اعتراض و شکایت یکی از افراد تایید صلاحیت نشده برای حضور در مجمع واکنش نشان داد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی در حالی فردا دوشنبه با حضور 8 نامزد تایید صلاحیت شده برگزار می شود که مهدی مبینی یکی از نامزدهای تایید صلاحیت نشده اقدام به اعتراض و شکایت به دیوان عدالت کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع شده است.
برهمین اساس پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی و دبیر مجمع انتخاباتی در این خصوص به فارس گفت: مبینی روز گذشته با ما تماس گرفت و در مورد اینکه نامش برای حضور در مجمع قرار ندارد صحبت کرد و گفت می خواهم در این خصوص شکایت کنم و امروز هم فکر می‌کنم این کار را انجام داده است.
وی گفت: طبق قانون هر نامزد باید سه مجوز داشته باشد. ابتدا مجوز کمیسیون تطبیق، دوم مجوز از بالاترین مقام اجرایی که در آن ارگان مشغول کار است و سومین مجوز نیز تایید نهادهای امنیتی و نظارتی است. مبینی مجوز اول را داشت، اما مجوز دوم یعنی رضایت مقام بالاترین مقام اجرایی را نداشت. در نامه‌ای هم که روز گذشته وزارت ورزش به ما داد و اسامی نامزدهای تایید صلاحیت نهایی شده در آن قرار داشت، نام او نبود.
به گزارش فارس، مهران تیشه‌گران، احسان حدادی، هاشم خزایی، مصطفی زرین افضل، هاشم صیامی، ایرج عرب، روح الله عسگری، و عباسعلی مدیح نامزدهایی هستند که جهت پست ریاست فدراسیون دو و میدانی مجوز حضور در مجمع انتخاباتی روز دوشنبه را دریافت کرده‌اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید