نماد آخرین خبر

تدسکو: بلژیک تنها نیست، فرانسه هم کم گل زده!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
تدسکو: بلژیک تنها نیست، فرانسه هم کم گل زده!

آخرین خبر/در جریان بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 فرداشب تیم‌های بلژیک و فرانسه به مصاف هم خواهند رفت.
دومنیکو تدسکو پیش از این بازی از روند گلزنی تیمش ابراز تعجب کرد اما همچنین به این موضوع اشاره کرد که فرانسه هم مانند آن‌ها در گلزنی عملکرد چشمگیری نداشته است.
دومنیکو تدسکو، سرمربی بلژیک، درباره برنامه‌های تیمش برای بازی فردا گفت: "آیا باید برنامه بازی خود را به شما بگویم؟ فکر نمی‌کنم در این لحظه مناسب باشد، اما مطمئناً ما یک برنامه داریم. می‌دانیم که باید به سرعت خود را تطبیق دهیم. شما به بیش از یک طرح و ظرفیت برای بازی نیاز دارید."

فرانسه؟
فرانسه حریف سرسختی است. البته این یک بازی مهم است، شما یا حذف می‌شوید یا به دور بعدی می‌روید. شما این لحظه خاص را احساس می‌کنید و به همین دلیل است که ما اینجا هستیم و می‌خواهیم به دور بعدی صعود کنیم. پس از باخت در بازی اول به رومانی، این حس را داشتیم. ما باید متمرکز بمانیم و همه ویژگی‌ها را برای انجام آن داریم.
باخت اخیر بلژیک به فرانسه؟
دیدارهای گذشته درون ذهن بازیکنان است. از بازیکنان پرسیده‌ام که در مورد فرانسه چه فکری می‌کنند. هرگز با فرانسه روبرو نشدم اما ما چیزهای زیادی داریم که می‌توانند به ما انگیزه بدهند، بنابراین من به طور خاص از آن استفاده نمی‌کنم، اما در ذهن بازیکنان چیزهایی وجود دارد.
ترکیب بلژیک؟
ما به همه بازیکنان خود اعتماد داریم. تنها مشکل ما این است که فقط می‌توانیم 11 بازیکن را در زمین قرار دهیم. بازیکنان بیشتری آماده هستند و تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه کسی روی نیمکت باشد، شرایط را سخت می‌کند، چون بازیکنان‌ فوق العاده تمرین می‌کنند و مشخصات متفاوتی دارند.
تلاش بلژیک برای گلزنی؟
باورنکردنی است که پس از سه بازی ما فقط دو گل به ثمر رسانده‌ایم و فرانسه هم اینطور است. این باورنکردنی است. باورکردنی نیست که آن‌ها 1-0 مقابل اتریش پیروز شدند اما فوتبال همین است. فقط بلژیک نیست. فرانسه هم اینطور است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره