نماد آخرین خبر

ساوت‌گیت برای دیدار بعدی، یک ستاره اصلی‌اش را ندارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ساوت‌گیت برای دیدار بعدی، یک ستاره اصلی‌اش را ندارد

ورزش 3/گوئهی در بازی مقابل اسلوونی اولین کارت زرد خود را در این تورنمنت دریافت کرد و در دقایق ابتدایی دیدار یکشنبه شب مقابل اسلواکی (که با برتری 2-1 انگلیس در وقت‌های اضافه به پایان رسید) نیز کارت زرد دیگری گرفت. مدافع انگلیسی روی پاس ضعیف تریپیه جا ماند و مرتکب خطایی شد که با کارت زرد داور جریمه شد. این کارت زرد محرومیت یک جلسه‌ای را برای گوئهی به همراه دارد و به این معناست که او دیدار حساس مقابل سوئیس را از دست خواهد داد.

محرومیت گوئهی ضربه بزرگی برای انگلیس و امیدهایشان برای رسیدن به نیمه نهایی است، چرا که به نظر می‌رسد سوئیس حریفی به مراتب سرسخت‌تر از اسلواکی باشد. مدافع کریستال پالاس با قرار گرفتن در ترکیب اصلی یورو 2024 در کنار جان استونز در قلب خط دفاعی انگلیس عملکرد خوبی از خود نشان داده است. گرت ساوت‌گیت تاکنون در این تورنمنت در تغییر ترکیب تیمش محتاط عمل کرده اما مقابل سوئیس مجبور به حداقل یک تغییر خواهد بود. سرمربی انگلیس لوئیس دانک، جو گومز و عزری کونسا را برای جایگزینی گوئهی در اختیار دارد.

انگلیس در هفت دقیقه ابتدایی بازی مقابل اسلواکی دو کارت زرد دریافت کرد. کوبی مینو، هافبک منچستریونایتد، پس از قرار گرفتن در ترکیب اصلی به جای کانر گالاگر، به جمع دریافت‌کنندگان کارت زرد پیوست.

انگلیس برای کسب یک جایگاه در نیمه نهایی یورو 2024، شنبه آینده مقابل سوئیس صف‌آرایی خواهد کرد. سوئیس با برتری 2-0 مقابل ایتالیا، مدافع عنوان قهرمانی، به مرحله بعد صعود کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره