نماد آخرین خبر

عاشق کریستیانو تسلیم جذابیت کینگ مسی شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عاشق کریستیانو تسلیم جذابیت کینگ مسی شد

ورزش 3/آلخاندرو گارناچو، ستاره تیم ملی آرژانتین و تیم منچستریونایتد انگلیس، بعد از دیدار با مسی بحث جدیدی در مورد اینکه بالاخره از نظر او هموطن فوق ستاره‌اش بهتر است یا کریستیانو رونالدو پرتغالی را آغاز کرد.
الخاندرو گارناچو برای مدت کوتاهی در منچستریونایتد در کنار کریستیانو رونالدو بازی کرد، قبل از اینکه "دون" در ژانویه 2023 راهی النصر عربستان شود. 
در آن دوره، هم تیمی لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین این حقیقت را که تحسین زیادی از کریستیانو داشت پنهان نکرد. همان‌طور که بیش از یک بار تاکید کرد که کریستیانو را بهترین می‌داند و گل‌هایش را به شیوه «دون» پرتغالی جشن می‌گیرد. 
گارناچو قبلاً عکسی از خود در کنار رونالدو در آوریل 2022 منتشر کرده بود که در آن از ستاره سابق یونایتد به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال (GOAT) یاد کرد. با این حال، این بازیکن 19 ساله (یکشنبه) در صفحه اینستاگرام خود عکسی از خود در حالی که با مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین روی نیمکت دست می دهد، با علامت تاج منتشر کرد که نشان می‌دهد ستاره آمریکایی اینترمیامی برای او "پادشاه" در نظر گرفته می‌شود. 

گارناچو در اظهارات قبلی‌اش اشاره کرده بود که مسی را الگوی ایده آل خود می‌داند و به این ترتیب بحث تازه‌ای در مورد اینکه چه چیزی بین او و رقیب همیشگی‌اش، کریستیانو رونالدو بهتر است، ایجاد کرد. 
گفتنی است در غیاب مسی به دلیل مصدومیت عضلانی، تیم ملی آرژانتین بامداد یکشنبه در دور سوم و پایانی گروه اول مرحله گروهی کوپا آمریکا 2024، پرو را با نتیجه دو بر صفر شکست داد. 
آلبی سلسته پس از کسب امتیاز کامل در مرحله گروهی، روز جمعه آینده به مصاف تیم دوم گروه دو (مکزیک یا اکوادور) خواهد رفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره