نماد آخرین خبر

یامال: گلم را برای آلمان کنار گذاشته‌ام

منبع
ايسنا
بروزرسانی
یامال: گلم را برای آلمان کنار گذاشته‌ام

ایسنا/ ستاره جوان اسپانیایی‌ها به هواداران این تیم قول داد در دیدار برابر آلمان گلزنی کند.
تیم ملی فوتبال اسپانیا در دور یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ به مصاف گرجستان رفت و توانست با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد تا حریف آلمان در مرحله یک‌چهارم نهایی شود. لامینه یامال، ستاره جوان لاروخا، در این بازی هم عملکرد خوبی از خود نشان داد هرچند موفق به گلزنی نشد. او به هواداران اسپانیا قول داد برابر آلمان گلزنی کند.
به نوشته اسکای اسپورت، یامال بعد از پیروزی برابر گرجستان گفت: بسیار دوست داشتم که در این بازی گلزنی کنم اما اشکالی ندارد و گلم را برای دیدار برابر آلمان نگه خواهم داشت.
او ادامه داد: پیروزی مهمی را به دست آوردیم. هیچ مسابقه‌ای در یورو آسان نیست. خوشحالیم که در این بازی پیروز شدیم. احساس می‌کنم بازیکن مهمی در ترکیب تیم هستم و این باعث می‌شود تا بسیار خوشحال باشم. تیم خوبی داریم و هیچ حریفی را برتر از خود نمی‌بینیم. بی‌صبرانه منتظر دیدار با آلمان هستیم. سبک بازیمان را تغییر نمی‌دهیم و همین بازی را هم برابر آلمان به نمایش می‌گذاریم. بازی آسانی پیش رو نخواهیم داشت. به نظرم همه چیز به‌خوبی پیش خواهد رفت.
تیم ملی فوتبال اسپانیا جمعه در دور یک‌چهارم نهایی به مصاف آلمان میزبان خواهد رفت و بسیاری بر این باورند پیروز این بازی جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره