نماد آخرین خبر

شادی ویژه ستاره‌های اسپانیا به سبک نیمار!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شادی ویژه ستاره‌های اسپانیا به سبک نیمار!

ورزش 3/نیکو ویلیامز و لامین یامال تقلید جالبی از شادی گل نیمار در جریان پیروزی اسپانیا برابر تیم ملی گرجستان داشتند.
تیم ملی اسپانیا شب گذشته در چهارچوب مسابقات مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی گرجستان به میدان رفت و در یک بازی جذاب و پر گل موفق شد با نتیجه ۱-۴ برابر این تیم به پیروزی برسد و به جمع هشت تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.
ویلیامز و یامال دو ستاره تیمشان در این دیدار بودند و موفق شدند نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کنند. ویلیامز یک پاس گل ارسال کرد و یک گل هم به ثمر رساند و یامال هم پاس گل دوم این تیم را ارسال کرد تا هر بار دیگر دو نشان دهند که از بهترین بازیکنان جوان حال حاضر دنیای فوتبال هستند. 
اما اتفاق جالبی که پس از گلزنی ویلیامز رخ داد این بود که هر دوی این بازیکنان در کنار هم ایستادند و حرکات موزونی را شبیه به یکی از شادی‌های پس از گل نیمار انجام دادند که مورد توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی و خصوصا هواداران بارسلونا قرار گرفت.

یامال یکی از ستاره‌های درخشان بارسا در فصل گذشته بود و مدیران و هواداران این تیم امیدوار هستند که در فصل آینده هم به روند خوبش ادامه دهد و این در حالی است که ویلیامز هم یکی از گزینه‌های اصلی پیوستن به این تیم در فصل آینده است و این حرکت هواداران بارسا را به نوعی امیدوار کرده که او هم علاقه خاصی به این باشگاه دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره