نماد آخرین خبر

لحظه به لحظه یا یورو؛ دوئل کوین - کیلیان!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لحظه به لحظه یا یورو؛ دوئل کوین - کیلیان!

ورزش 3/دو دیدار جذاب در سومین روز از مسابقات مرحله یک هشتم یورو ۲۰۲۴ امروز برگزار می‌شود.
مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در حال پیگیری است و کم کم تکلیف هشت تیم برتری که موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات شده‌اند تا به رقابت با یکدیگر ادامه دهند مشخص خواهد شد. 
اولین دیدار امروز که از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله است که بین دو تیم فرانسه و بلژیک برگزار می‌شود. دیداری جذاب و تماشایی با تقابل ستاره‌های دو تیم که انتظار می‌رود عملکرد درخشانی داشته باشند. در دیدار دوم هم از ساعت ۲۲:۳۰ تیم ملی پرتغال قرار است به مصاف تیم ملی اسلوونی برود.
پوشش زنده خبری

_ حضور ستاره بزرگ فرانسه، کیلیان امباپه، در ورزشگاه برای دیدار بزرگ با بلژیک.

_ در تاریخ فوتبال، فرانسه و بلژیک در ۵ مسابقه رسمی در تورنمنت‌های مهم رو در رو شدن که هر ۵ بازی با برتری خروس‌ها به پایان رسیده!
از اولین مسابقه دو تیم در جام جهانی ۱۹۳۸ گرفته تا آخرین مسابقه دو تیم در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا ۲۰۲۱، همگی با شکست شیاطین سرخ همراه بوده.
حالا بعد از ۸۶ سال بلژیک تلاش می‌کنه با پیروزی در این مسابقه، تا حد زیادی از فرانسه انتقام بگیره.

_ رونالدو برابر اوبلاک: چه کسی امشب برنده این دوئل خواهد بود؟ 21 بازی و 11 گل رونالدو به گلر اتلتیکویی اسلواک

_ لحظه واقعی فرا رسید: به استقبال بازی حساس پرتغال برابر اسلوونی

_جشن اسپانیایی‌ها بعد از گلباران کردن گرجستان و صعود به یک چهارم نهایی...در این مرحله، حریف لاروخا آلمان است.
مارکا: فستیوال

_ آاس: آلمان (برابر این اسپانیا) مشکل خواهد داشت

_تیتر یکسان روزنامه های انگلیسی بعد از صعود به یک چهارم نهایی به لطف گل برگردان جود بلینگام
نجات یافته توسط بلینگام




_دیدار تیم ملی اسپانیا برابر تیم ملی گرجستان که شب گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ برگزار شد تا به این جا پر بیننده‌ترین بازی این مسابقات (البته بدون محاسبه دیدارهای آلمان) بوده است.

_یولیان ناگلزمان به دلیل دریافت کارت زرد در جریان بازی برابر دانمارک در مرحله یک هشتم رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ باید مبلغ دو هزار یورو به عنوان جریمه به یوفا پرداخت کند.


_کوین دی بروینه این احتمال که شاید بازی برابر فرانسه آخرین حضورش در ترکیب تیم ملی بلژیک در صورت باخت این تیم باشد را رد نکرد. او در این باره گفت:« صادقانه باید بگویم که در این باره فکر نکرده‌ام. شاید باشد و شاید نه. در حال حاضر احساس خوبی دارم اما شاید سال دیگر اینطور نباشد.»

_احتمال محرومیت جود بلینگام به دلیل شادی پس از گل عجیب و توهین آمیزش برابر اسلواکی که به گفته خودش یک شوخی با دوستان حاضر در ورزشگاهش بوده باعث نگرانی هواداران تیم ملی انگلیس شده است.

_روزنامه‌های اسپانیایی به صورت جدی مشغول کری خواندن برای آلمان هستند و باور دارند که رویارویی با تیم ملی این کشور لرزه بر اندام ژرمن‌ها انداخته است.

_لامین یامال تنها بازیکنی است که توانسته است بیشتر از ۱۰ موقعیت گل در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ خلق کند.

_با برگزاری ۴۰ بازی از آغاز رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، جمال موسیالا از آلمان حالا تنها بازیکنی است که با سه گل در صدر جدول بهترین گلزنان این مسابقات ایستاده و هنوز هم در جام حضور دارد. نیکلاس فولکروگ، کای هاورتز، جود بلینگام، کودی خاکپو، مارین و فابین رویز هم هر کدام دو گل به ثمر رسانده‌اند.

_سرمربی تیم ملی گرجستان از عملکرد بازیکنانش راضی است و پس از شکست برابر تیم ملی اسپانیا گفت: «به این بازیکنان و دستاوردهایشان افتخار می‎‌کنم. این تیم به شکلی فوق‌العاده پیشرفت کرد و این تجربه خوبی برای همه ما بود.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره