نماد آخرین خبر

پیروز قربانی: با کامیون بازیکن نمی‌آورم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیروز قربانی: با کامیون بازیکن نمی‌آورم!

ورزش 3/سرمربی جدید فجرسپاسی ابراز امیدواری کرد که همراه با این تیم به لیگ برتر صعود کند.
پیروز قربانی بازیکن سابق استقلال و مربی که سال‌های گذشته در لیگ یک مربیگری کرده است سکان هدایت فجرسپاسی را برعهده گرفت و گفت‌وگویی بعد از این انتخاب با خبرنگار "ورزش سه" انجام داد.
قربانی در ابتدا گفت: طی صحبت‌هایی که با کریمی، مدیرعامل فجرسپاسی داشتم بنا بر این شد که در خدمت این تیم باشم، باعث افتخار من است بابت سابقه خوب و مربیان بزرگی که در این تیم حضور داشتند، فرصت بسیار خوبی در اختیارم قرار گرفته تا بتوانم خود را ثابت بکنم بیشتر در فوتبال چون من مربی هستم که خودم هستم و خودم! یک‌سری دوستان هستند که به جاهای دیگر وصل هستند و مربیگری می‌کنند ولی من کاملا مستقل هستم.
او ادامه داد: تیم فجر با توجه به شرایط دو فصل گذشته که با شایستگی‌هایی که داشت نتوانست صعود کند امسال همه انتظار صعود دارند و این نیازمند یک عظم بزرگ میان مسئولان، کادرفنی و اصحاب رسانه است که شرایطی فراهم بکنند تا تیم صعود بکند.وی افزود: طبیعتا همه انتظار صعود دارند ولی اینکه قول بدهم کار حرفه‌ای نیست ولی تمام تلاشم را می‌کنم این اتفاق رقم بخورد اما بازهم تاکید می‌کنم فقط نمی‌توان توسط کادرفنی و بازیکن صعود را رقم زد، نیازمند یک عظم همه جانبه از طرف مسئولان فوتبال فارس است.
قربانی در ادامه عنوان کرد: من قول می‌دهم بیشتر از صد درصد توان را می‌گذاریم تا صعود رقم بخورد، با توجه به اینکه مجموعه باشگاه به دنبال این هستند که تیم صعود بکند، خود من هم بعد از چندسال کار کردن مجبور بودم جاهایی کار بکنم که خودم را ثابت کنم چون خودم بودم و خودم و امسال فرصت خوبی برای من فراهم شده تا خودم را ثابت کنم.
قربانی درباره حضور بازیکنانی که مورد اعتمادش هستند گفت: یک‌سری مربیان هستند که کامیونی یک‌سری بازیکن را همراه خود می‌آوردند، نمی‌گویم کار بد یا خوبی است اما من همچین مربی نیستم، یک‌سری بازیکن هستند که با آنها کار کردم اگر بتوانند کمک کنند جذب می‌کنم و بازیکنان شایسته تیم‌های دیگر که حس بکنم می‌توانند در صعود کمک کنند جذب باشگاه خواهند شد.

او در انتها درباره کادرفنی خود گفت: طبیعتا هر مربی یکی دو نفر را دارد تا با تفکراتش آشنا باشند اما چند نفر از افراد بومی و بازیکنان سابق فجر هم در کادرفنی ما حضور خواهند داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره