نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ترکیب پرتغال-اسلوونی؛ حریف فرانسه مشخص می شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ترکیب پرتغال-اسلوونی؛ حریف فرانسه مشخص می شود

ورزش 3/پرتغال و اسلوونی در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴ امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه فرانکفورت آرنا به مصاف همدیگر می‌روند و برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی تلاش می‌کنند.

پرتغال در مرحله گروهی با تیم‌های ترکیه، گرجستان و جمهوری چک هم‌گروه بود و در نهایت توانست با کسب شش امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کند.

در سمت دیگر اسلوونی در گروه C با تیم‌های انگلیس، دانمارک و صربستان هم‌گروه بود و به‌عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم به مرحله حذفی راه پیدا کرد.

روبرتو مارتینز،‌ سرمربی پرتغال، برای بازی امشب، دیوگو کاستا را درون دروازه و نونو مندز، په‌په، روبن دیاز و ژوائو کانسلو را در خط دفاع قرار داده است. جلوتر از آنها ویتینیا و رافینیا قرار گرفته‌اند و پشت سر کریستیانو رونالدو در خط حمله، رافائل لیائو، برونو فرناندز و برناردو سیلوا ایستاده‌اند.

برای اسلوونی نیز یان اوبلاک درون دروازه قرار گرفته است. زان کارنیسنیک، وانیا درکاسیچ، ژاکا بیجول و یور بالکووچ هم خط دفاع را تشکیل داده‌اند. در خط هافبک پیتر استویانوویچ، آدام چرین، تیمی السنیک و یان ام‌لاکار قرار دارند و آندراز اسپورار و دومینیک ششکو هم در خط حمله ایستاده‌اند.

ترکیب پرتغال:

دیوگو کاستا، مندز، په‌په، دیاز، کانسلو، پالینیا، ویتینیا، لیائو، فرناندز، سیلوا و رونالدو

ترکیب اسلوونی: 

اوبلاک، کارنیسنیک، درکاسیچ، بیجول، بالکووچ، استویانوویچ، چرین، السنیک، ام‌لاکار، اسپورار و ششکو


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید