نماد آخرین خبر

مورد عجیب ملوان؛ جذب 5 بازیکن مطرح بدون مدیرعامل و سرمربی!

منبع
فارس
بروزرسانی
مورد عجیب ملوان؛ جذب 5 بازیکن مطرح بدون مدیرعامل و سرمربی!

فارس/باشگاه ملوان انزلی در حالیکه وضعیت مدیرعامل و سرمربی نامشخص است موفق ترین باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی است.
وضعیت مدیرعامل و سرمربی باشگاه ملوان هنوز مشخص نشده است و مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته در انتظار مشخص شدن وضعیت مدیریتی باشگاه است. از سویی دیگر مجمع عمومی باشگاه نیز برای انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل جدید منتظر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است که به نظر می رسد هفته آینده مجمع باشگاه وضعیت هیات مدیره را مشخص کند.

با این حال باشگاه ملوان در کمال تعجب موفق ترین باشگاه در نقل و انتقالات است زیرا بازیکنان مطرح لیگ برتر که باید دوران سربازی را طی کنند قطعا فصل آینده تیم ملوان را انتخاب خواهند کرد.

تاکنون 5 بازیکن مطرح لیگ برتر سرباز هستند و نمی توانند در تیم های فصل قبل خود بازی کنند.ابوالفضل جلالی بازیکن ملی پوشی که بهترین گلساز فصل قبل هم بود با وجود تمدید قرارداد با باشگاه استقلال فصل آینده در ملوان حضور خواهد داشت.امید نورافکن دیگر بازیکن تیم ملی که عضو تیم سپاهان است نیز باید برای گذراندن خدمت سربازی خود به ملوان برود.
یونس اکبرپور دفاع چپ آلومینیوم اراک، علیرضا جعفرپور دروازه بان شمس آذر قزوین، رضا میرزایی وینگر استقلال نیز دیگر بازیکنان سرباز لیگ برتر هستند که بعد از دریافت دفترچه خدمت سربازی از طریق سازمان نیروهای مسلح به باشگاه ملوان خواهند رفت.البته دو تیم نظامی دیگر در لیگ یک حضور دارند، فجرشهید سپاسی و نیروی زمینی تهران که این دو تیم می توانند بازیکنان سرباز دیگری را جذب کنند. در فصل آینده چند بازیکن دیگر سرباز می شوند که احتمالا آنها در اختیار این دو تیم نظامی در لیگ دسته اول فوتبال قرار می گیرند. از سویی دیگر محمد عمری مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس هم به احتمال فراوان نیم فصل اول لیگ آینده را باید در ملوان سپری کند ولی میلاد سرلک به دلیل کسر خدمت از ملوان جدا خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره