نماد آخرین خبر

تمجید مارتینز از رونالدو و واکنش به دیدار با فرانسه

منبع
فارس
بروزرسانی
تمجید مارتینز از رونالدو و واکنش به دیدار با فرانسه

فارس/سرمربی پرتغال از رونالدو بعد از بازی شب گذشته تیمش تمجید کرد.
روبرتو مارتینز سرمربی پرتغال، پس از بازی شب گذشته مقابل اسلوونی که در آن رونالدو یک پنالتی را در وقت اضافه از دست داد و سپس در ضربات پنالتی و پیروزی 3 بر صفر گل را به ثمر رساند، او را تمجید کرد.وی در این باره گفت: رونالدو نیازی به اهمیت ندارد و به همین دلیل است که از او تشکر می کنم. او به تیم اهمیت می‌دهد و مطمئن بودم که او باید اولین پنالتی‌ زننده باشد تا راه پیروزی را به ما نشان دهد.

سرمربی پرتغال افزود: فکر می کنم همه ما به کاپیتان خود بسیار افتخار می‌کردیم. در رختکن همه از کاری که او انجام داد خوشحال بودند. من فکر می کنم او به همه ما درسی داد که باید هر روز را طوری زندگی کنید که انگار آخرین روز استمارتینز خاطرنشان کرد: شما باید استانداردهای واقعی بالایی داشته باشید و هرگز تسلیم نشوید.

زندگی و فوتبال لحظات سختی را برای شما رقم می زند و نحوه واکنش رونالدو یک نمونه واقعی است که ما در فوتبال پرتغال به آن افتخار می‌کنیم.سرمربی پرتغال درباره مصاف با فرانسه در یک چهارم، عنوان کرد: ما روزهای تعطیل نداریم و ​می‌خواهیم اینجا در یورو باشیم. حالا روی فرانسه تمرکز کرده‌ایم. این یورو داغ است و سه روز برای آماده شدن برای بازی بعدی کافی است.

وی افزود: فرانسه بسیار قوی است و همه چیز از نظر دفاعی سخت‌تر می‌شود اما در حمله شاید فضای بیشتری پشت خطوط وجود داشته باشد. بنابراین این حریف قوی‌تری است و آنها می‌توانند مشکلات بیشتری ایجاد کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره