نماد آخرین خبر

سبد خالی تیم‌های مدعی در نقل و انتقالات!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سبد خالی تیم‌های مدعی در نقل و انتقالات!

ورزش 3/هیچکدام از تیم‌های مدعی فوتبال ایران فعالیتی در نقل و انتقالات نداشته‌اند.
 لیگ بیست و سوم فوتبال ایران با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و سپاهان در جام جذفی به پایان رسید و انتظار می‌رفت تا تیم‌های بالانشین جدول با توجه به رقابت نزدیکی فصل آینده در بازی‌های داخلی و رقابت‌های سختی که در مسابقات آسیایی خواهند داشت خیلی زود وارد نقل و انتقالات شوند اما خبری از جذب بازیکن نیست و چراغ خاموش مشغول فعالیت هستند!
تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور مدعیانی خواهند بود که انتظار می‌رفت رقابت نزدیکی در نقل و انتقالات برای جذب ستاره‌های فوتبال ایران داشته باشند اما فقط اسامی مختلفی در کنار نام آنها منتشر شده و رونمایی از هیچ خرید و بازیکن جدیدی انجام نشده است!
پرسپولیسی‌ها علاوه بر اینکه هنوز بازیکن جدیدی جذب نکردند صحبت‌هایی از جدایی ستاره‌های باتجربه این تیم هم به گوش می‌رسد و هنوز به صورت رسمی به بازار نقل و انتقالات وارد نشده‌اند.
استقلالی‌ها هم شرایط مشابه‌ای دارند و نزدیک‌ترین بازیکنان به این تیم دو بازیکن اهل بوسنی و محمدحسین اسلامی هستند که هیچکدام هنوز اعلام رسمی نشده است و جذب دو بازیکن اهل بوسنی هم با حواشی زیادی همراه بوده است.
در این بین شرایط سپاهان عجیب‌تر از دیگر تیم‌های مدعی است، آنها علاوه بر اینکه نتوانستند بازیکن جدیدی جذب کنند با جدایی مغانلو و رضاییان خروجی‌های مطرحی داشته‌اند و سبد نقل و انتقالاتی آنها خالی‌تر از دیگر رقبا است.

تراکتوری‌ها هم شرایط مشابه‌ای دارند، آنها که همیشه یکی از پرسر و صداترین تیم‌هایی هستند که با جذب ستاره‌های ملی و خارجی مطرح بازار نقل و انتقالات را گرم می‌کنند هنوز هیچ بازیکنی جذب نکردند و رسما به مارکت تابستانی وارد نشدند.
باید دید در بین باشگاه‌های مدعی کدام تیم اولین بازیکن را جذب خواهد کرد و رقابت نقل و انتقالاتی را داغ خواهد کرد، در روزهای اخیر خبری از جذب بازیکن نبوده است اما می‌توان پیش‌بینی کرد که طی روزهای آینده نقل و انتقالات فوتبال ایران سر و شکل جدی‌تری به خود بگیرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره