نماد آخرین خبر

انتخاب جذاب بایرن؛ جانشین پاپ بدنسازی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
انتخاب جذاب بایرن؛ جانشین پاپ بدنسازی!

ورزش 3/باشگاه بایرن مونیخ بالاخره مربی بدنسازی جدید تیمش را معرفی کرد.

پس از هیاهو و جنجال ایجاد شده پیرامون جدایی هولگر برویش که بسیاری او را یکی از بهترین مربیان بدنسازی با لقب «پاپ بدنسازی» می‌دانند، حالا باشگاه بایرن مونیخ در حال شکل دادن دوباره دپارتمان آماده‌سازی بازیکنان است و والتر گفرر، مدیر جدید بخش عملکرد این باشگاه است. 
این مربی ۵۱ ساله اتریشی در این کشور ناشناس نیست. او تا ماه مارس سال جاری میلادی عضوی از کادر فنی نیکو کواچ در ولفسبورگ بود. او پیش از این با کواچ در ولورهمپتون هم حضور داشت و با او از این باشگاه جدا شد. 
گفرر در حال حاضر مسئولیت آمادگی بازیکنان در بایرن را برعهده دارد و مکس ایبرل در این باره گفت: «او تجربه زیادی از حضور در پست‌هایی که در گذشته داشت را با خودش به این تیم آورده و می‌تواند شرایط را به شکل قابل توجهی تغییر دهد.»
او تقریبا ۲۰ سال است که در ورزش حرفه‌ای حضور دارد. از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ به عنوان مربی بدنسازی در ردبول سالزبورگ کار کرد و در طول این مدت به یکی از شخصیت‌های کلیدی کادر فنی این تیم تبدیل شد و با مربیانی چون جووانی تراپاتونی، هاب استیونز و راجر اشمیت کار کرد. این تیم با کمک او چهار عنوان قهرمانی به دست آورد.
گفرر حالا باید جای خالی بزرگی را در مونیخ پر کند. برویش که پیش از این در این جایگاه حضور داشت نقشی کلیدی را در موفقیت بایرن در طول ۱۰ سال گذشته ایفا کرده بود. با این حال افزایش مصدومیت‌های عضلانی باعث شد که او با انتقادهای بسیاری مواجه شود و در نهایت این باشگاه را ترک کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره