نماد آخرین خبر

 لاله‌های نارنجی برابر رومانی و تقابل شاگردان رانگنیک و مونتلا برای صعود

منبع
فارس
بروزرسانی
 لاله‌های نارنجی برابر رومانی و تقابل شاگردان رانگنیک و مونتلا برای صعود

فارس/در ادامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، امشب هلند و رومانی و ترکیه و اتریش با هم روبرو خواهند شد.
مرحله یک‌هشتم مسابقات یورو ۲۰۲۴، امروز با دو بازی به پایان خواهد رسید، هلند به دیدار رومانی خواهد رفت و دو تیم اتریش و ترکیه در برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.شب گذشته در چارچوب این رقابت‌ها، شاگردان دیدیه دشان موفق شدند در دیداری پایاپای بلژیک را از پیش رو بردارند، پرتغال و اسلوونی هم پس از تساوی در ۱۲۰ دقیقه، به ضربات پنالتی رفتند که با درخشش کاستا سنگربان تیم ملی پرتغال، این تیم راهی دور بعد شد.

۱۹:۳۰: هلند - رومانی

به نظر می‌رسد که لاله‌های نارنجی امروز کار سختی در پیش نداشته باشند، در حالی که آنها طبق آمار بازی‌های گذشته، در ۱۴ تقابل با رومانی ۱۰ بار موفق به کسب پیروزی شده‌اند و سرمربی آنها رونالد کومان به دنبال تکرار افتخار دوران بازیگری خود در کسب قهرمانی یورو این‌بار تحت عنوان مربی است ولی باید برای هر اتفاقی در دیدار امروز آماده بود.تیم ملی رومانی در سمت دیگر به عنوان سرگروه گروه E به دور حذفی رقابت‌ها آمده، اگرچه که آنها در کارنامه خود از مجموع ۱۴ دیدار در یورو، فقط در ۳ بازی موفق به گلزنی شده‌اند.
۲۲:۳۰: ترکیه - اتریش

شاگردان رالف رانگنیک، پس از صعود از مرحله گروهی به عنوان سرگروه بالاتر از نام‌هایی مانند فرانسه و هلند، فرصت خوبی پیش‌رو دارد تا خود را در جمع ۸ تیم پایانی ببیند. این دومین بار است که اتریشی‌ها به دور حذفی رقابت‌های یورو راه پیدا کرده‌اند، جایی که در دور گذشته مغلوب ایتالیا شدند. در برابر آنها تیم ملی ترکیه قرار خواهد گرفت که با کسب دو شکست و یک پیروزی به عنوان تیم دوم به دور حذفی آمده. این دومین بار است که تیم ملی ترکیه بیش از یک پیروزی در رقابت‌های یورو به نام خود ثبت می‌کند، مرتبه قبلی در سال ۲۰۰۸ آنها تا جمع ۴ تیم نهایی رفتند. باید دید شاگردان مونتلا در این دیدار چه عملکردی به جا خواهند گذاشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره