نماد آخرین خبر

کاپیتان سوئیس: قبل از شروع بازی ایتالیا را شکست داده بودیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کاپیتان سوئیس: قبل از شروع بازی ایتالیا را شکست داده بودیم!

ورزش 3/گرانیت ژاکا، کاپیتان سوئیس، می‌گوید آن‌ها پیش از اینکه بازی با ایتالیا را آغاز کنند این تیم را شکست داده بودند.
تیم ملی فوتبال ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 برخلاف انتظار مقابل سوئیس با نتیجه 2-0 شکست خورد. ایتالیا که به لطف گل تساوی ماتیا زاکانی در بازی پایانی دور گروهی مقابل کرواسی به مرحله حذفی راه پیدا کرده بود، عملکرد ضعیفی داشت و این رقابت‌ها را ترک کرد.
گرانیت ژاکا، کاپیتان سوئیس، در گفتگو با نشریه کوریره دل تیچینو درباره رویارویی با ایتالیا گفت: "من از باخت متنفرم. حتی در تمرینات هم اگر اتفاق بیفتد به شدت عصبانی می‌شوم و وقتی تمرین را تمام می‌کنم برخی از بازیکنان من را تحریک می‌کنند و درد شکست برای من مضاعف می‌شود. من هرگز ایتالیا را در چنین شرایط سختی در زمین ندیده‌ بودم، ما قبل از ورود به زمین پیروز شده بودیم، دقیقا مانند کاری که آن‌ها 3 سال پیش با ما کردند."
کاپیتان سوئیس سپس به تیمش افتخار کرد و گفت: "من به آنچه در بازی مقابل ایتالیا دادیم بسیار افتخار می‌کنم، به تک تک اعضای تیم از جمله کادرفنی افتخار می‌کنم، آنچه که رقم زدیم بیش از یک دستاورد خاص است. نه به خاطر خود نتیجه، بلکه برای عملکرد و نحوه‌ای که ما بازی کردیم. در سطحی عالی بازی کردیم و ذهنیت درستی مقابل حریف معتبر از خود نشان دادیم."
ژاکا به نتیجه قدیمی مقابل ایتالیا اشاره کرد و گفت: "ما شکست سه سال پیش مقابل ایتالیا را در همین بازی احساس کردیم، برای من هنوز درد آن تازه بود. ما روحیه تیمی فوق‌العاده‌ای را نشان دادیم و بنابراین آنچه به دست آوردیم کاملا با شایستگی بوده است. درست است، در مرحله حذفی تنها چیزی که مهم است صعود به دور بعدی است، اما هر پیروزی به شما اعتماد به نفس می‌دهد."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره