نماد آخرین خبر

قهرمان اسبق دوومیدانی: حدادی کار سختی دارد

منبع
فارس
بروزرسانی
قهرمان اسبق دوومیدانی: حدادی کار سختی دارد

فارس/قهرمان اسبق دوومیدانی ایران و آسیا می‌گوید: احسان حدادی کار سختی دارد، اما او این رشته را به خوبی می‌شناسد و اگر حمایت شود قطعا موفق خواهد بود.
تیمور غیاثی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی و انتخاب رئیس فدراسیون پس از 14 ماه سرپرستی اظهار داشت: خوشحالیم که بعد از مدت ها و دورانی که فدراسیون با سرپرست اداره می شد و مشکلات زیادی هم به وجود آمد، سرانجام رئیس فدراسیون انتخاب شد و کسی برگزیده شد که خودش از جنس دوومیدانی، درد کشیده، قهرمان و به نوعی شناسنامه دوومیدانی ایران است.وی ادامه داد: حدادی را از همان ابتدایی که کارش را شروع کرده بود می شناسم و در این مدت 20 سال تلاش زیادی انجام داد و یک ورزشکار حرفه‌ای بود و مدال المپیک هم کسب کرد. در میان افرادی که نامزد بودند، بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون بود و خوشحال شدم که مجمع دوومیدانی انتخاب عاقلانه ای را انجام داد که قطعا ثمرات آنها را خود روسای هیات ها، ورزشکاران و مربیان خواهند دید.قهرمان اسبق دوومیدانی با تاکید بر اینکه همه باید برای موفقیت حدادی که موفقیت این رشته است، کمک کنند، گفت: دوومیدانی در چند سال گذشته آسیب های زیادی دیده و افرادی آمدند که هیچ چیزی به آن اضافه نکردند بنابراین کار حدادی سخت است و قطعا باید حمایت شود. نام او برند خوبی برای دوومیدانی است و حتما می تواند حق این رشته را بگیرد.غیاثی ادامه داد: حدادی در دوومیدانی دنیا و در میان قهرمانان این رشته هم شناخته شده است و با ارتباطاتی که دارد می تواند در آسیا و حتی جهان هم اعتباراتی برای دوومیدانی ایران به ارمغان بیاورد.
وی با اشاره به رقابت های المپیک و سهمیه های کسب شده گفت: سهم دوومیدانی ایران نباید فقط 2، 3 سهمیه باشد و این هم حاصل همان سوء مدیریت در چند سال گذشته بوده است. متاسفانه در این بین هم برخی ورزشکاران پا به سن گذاشته که عملا دوران حرفه ای شان تمام شده، از این شرایط سوء استفاده کرده و با وجود اینکه امیدی به کسب سهمیه ندارند، اما از پول فدراسیون برای آنها هزینه می‌شود. بنابراین باید برای المپیک و بازی‌های آسیایی آینده برنامه ریزی خوبی صورت بگیرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره