نماد آخرین خبر

پنالتی را با خیال راحت به رونالدو بدهید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پنالتی را با خیال راحت به رونالدو بدهید

ورزش 3/ رونالدو در دوران فوتبالش رکورد 83 درصد موفقیت در گل کردن پنالتی ها دارد و همچنان یک پنالتی زن قابل اعتماد است.
 کریستیانو رونالدو، یکی از برجسته ترین و بهترین فوتبالیست های تمام تاریخ است. او حرفه ای چشمگیر و پر از موفقیت ها و رکوردها داشته، با این حال، حتی بهترین ها نیز لحظاتی توام با ناکامی دارند، همانطور که در یورو 2024 آلمان اتفاق افتاد و در آن فوق ستاره پرتغالی سی و دومین پنالتی دوران حرفه ای خود را از دست داد
رونالدو به مهارت و اعتماد به نفسش در زدن ضربات پنالتی معروف است. تکنیک دقیق و توانایی او در کنترل فشار در موقعیت های حساس، او را به یکی از قابل اعتمادترین بازیکنان در پنالتی ها تبدیل کرده است. 
با این حال، فوتبال ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است و پنالتی‌ها علیرغم اینکه یک موقعیت واضح گلزنی هستند، همیشه تبدیل به گل نمی‌شوند. دروازه بان ها نیز نقش تعیین کننده ای دارند و چندین گلر موفق شده اند جهت دقیق ضربات رونالدو را حدس بزنند و او را ناکام بگذارند. دیشب نوبت به یان اوبلاک رسید تا اشک رونالدو را در بیاورد.
32 پنالتی از دست رفته توسط رونالدو برای کسی که بیش از 170 پنالتی زده است، یعنی میزان موفقیت 83 درصدی او. این رقمی چشمگیر است و مهارت و ثبات او را برجسته می کند. در واقع در مقایسه با دیگر پنالتی‌زنان بزرگ، رونالدو همچنان در میان بهترین‌ها قرار دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره