نماد آخرین خبر

ضربه بزرگ به مدافع عنوان قهرمانی؛ ستاره رباط داد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ضربه بزرگ به مدافع عنوان قهرمانی؛ ستاره رباط داد!

ورزش 3/در جریان دیدار تدارکاتی تیم گیتی پسند اصفهان برابر فولادزرند ایرانیان در تورنمنت سفیر کاپ مهدی دهقان‌نژاد از ناحیه زانوی پای چپ آسیب دید و زمین مسابقه را ترک کرد. در نگاه اول به نظر می‌رسید که مصدومیت ملی‌پوش جوان چندان نگران کننده و جدی نباشد اما با گذشت یک هفته و با اعلام پزشک‌ها مشخص شد که دهقان‌نژاد دچار 70 درصد پارگی رباط صلیبی در پای تخصصی‌اش شده و احتمال دارد مسابقات فصل جدید را کامل از دست بدهد.
دهقان‌نژاد در نقل و انتقالات پس از یک فصل موفق در گهرزمین سیرجان به مدافع عنوان قهرمانی پیوست تا با ارائه توانایی‌هایش برای جام جهانی در سیاهه شمسایی جای بگیرد که این هدف و انگیزه با مصدومیتش کاملا از بین رفت.

اگرچه همچنان مشخص نیست که ملی پوش جوان نیاز به عمل جراحی داشته باشد، زیرا پزشک به او اعلام کرده که با توجه به چهارسر ران قوی ممکن است با فیزیوتراپی و آب درمانی دوران نقاهت را پشت‌سر بگذارد.
دهقان‌نژاد در نخستین بازی دوستانه با پیراهن گیتی‌پسند موفق به گلزنی شده بود و شاید تنها گل این بازیکن برای مدافع عنوان قهرمانی در فصل 1403 باشد.
با این حال، این بدترین خبر برای گیتی پسند و محمد کشاورز خواهد بود و آن‌ها در حال حاضر تنها یک رأس یعنی سعید احمدعباسی را در اختیار دارند و برای جایگزین مناسب باید به دنبال یک گلزن دیگر باشند. احتمالا گزینه‌ آن‌ها یک مهره خارجی است، زیرا تمامی بازیکنان برجسته ایرانی در خدمت سایر تیم‌ها هستند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید