نماد آخرین خبر

سرمربی رومانی: به کیفیت هلند و اشتباهات خودمان باختیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرمربی رومانی: به کیفیت هلند و اشتباهات خودمان باختیم

ورزش 3/رومانی که در مرحله گروهی عملکرد خوبی داشت، امشب در برابر هلند، نمایش خوبی نداشت و در نهایت با شکست 3-0 از دور یک هشتم نهایی یورو 2024 کنار رفت. ادوارد یوردانسکو، سرمربی رومانی، پس از بازی با سایت "یورو 2024" صحبت کرد.

افتخار به بازیکنان و هواداران: یوردانسکو ضمن ابراز تاسف برای حذف، از تلاش بازیکنان و حمایت بی دریغ هواداران قدردانی کرد و عنوان کرد که این تیم با تمام توان خود به میدان رفته است.

درس‌هایی برای آینده: سرمربی رومانی با اشاره به صدرنشینی در مرحله گروهی، بر لزوم الهام گرفتن از این تجربه برای آینده و پرورش نسل های جدید تاکید کرد. او معتقد است که هواداران می توانند از عملکرد این بازیکنان به عنوان الگو الهام بگیرند.

تحسین حریف: یوردانسکو کیفیت بالای بازیکنان هلند را ستود و اذعان کرد که اشتباهات فردی منجر به دریافت سه گل شده است.

پوزش از هواداران: سرمربی رومانی با عذرخواهی از هواداران به خاطر عدم کسب نتیجه بهتر، آنها را قهرمانان واقعی یورو 2024 خواند.

با وجود حذف از دور یک هشتم نهایی، یوردانسکو، بر دستاوردهای تیم و لزوم درس گرفتن برای آینده تاکید کرد. هواداران رومانی نیز که به گفته سرمربی، نقش مهمی در این مسیر ایفا کرده اند، بی شک منتظر درخشش دوباره تیم ملی کشورشان در مسابقات آینده خواهند بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره