نماد آخرین خبر

دانایی: کمترین حق تراکتور حداقل یک قهرمانی است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دانایی: کمترین حق تراکتور حداقل یک قهرمانی است

ورزش 3/بازیکن سابق تراکتور می‌گوید هواداران این تیم باید به طور ویژه حمایت کنند تا به قهرمانی برسند.
لر تباران امسال در لیگ برتر یک سهمیه خواهند داشت. سجاد دانایی، بازیکن خیبر خرم آباد در این رابطه به خبرنگار ما گفت: خیلی خوشحالم که برای دومین بار صعود را تجربه کردم و تمام تلاش مجموعه تیم خیبر از ابتدا شادی تمام لر تباران بود و خدا را شکر می‌کنم که شرمنده آن‌ها نشدیم چرا که لیاقت این هواداران بیش از این هاست.
او ادامه داد: شخصا هنوز تصمیمی برای ماندن یا جدایی از خیبر نگرفته ام، باید مشورت کنم و بهترین اتفاق را برای آینده ام رقم بزنم اما در هرصورت می‌خواهم در فصل آینده عملکرد بهتری نسبت به فصل قبل داشته باشم.
این بازیکن که در اواخر نیم فصل دوم زیاد به میدان نرفت در مورد علت این موضوع توضیح داد: نیم فصل در اردوی کیش از ناحیه کشاله دچار مصدومیت شدم و چهار بازی را از دست دادم و پس از آن تا بازی‌های آخر در خدمت تیم بودم و فقط چند بازی آخر با تصمیم کادرفنی به میدان نرفتم و به نظر آن‌ها احترام می‌گذارم. بخاطر شرایطی که در تراکتور داشتم تصمیم‌گرفتم به جایی بروم که کامل بازی کنم و خداراشکر با مشورت هایی که گرفتم بهترین اتفاق برایم رقم خورد و با کمک آقای مهاجری و آقای کمالوند و مهدی کیانی تجربه خوبی را کسب کردم و اصلا از این موضوع پشیمان نیستم.

دانایی با اشاره به اینکه هنوز با پرشور ها در ارتباط است گفت: هنوز هم با هواداران خون گرم تراکتور در ارتباط هستم چون که آن‌ها جزو خونگرم ترین هواداران دنیا هستند و حس خیلی خوبی را منتقل می‌کنند و هروقت آن‌ها استادیوم را پر می‌کردند مو به تن ما سیخ میشد. امیدوارم تیم تراکتور دست کم یک قهرمانی را در لیگ به دست بیاورند چراکه این کم‌ترین حق آن‌ها است. تراکتور امسال در نقل و انتقالات خوب عمل کرده است و از هواداران این تیم می‌خواهم که از آقای زنوزی حمایت کنند تا بهترین ها برایشان رقم بخورد.
او در پایان اینگونه صحبت هایش را تمام کرد: از تمام عوامل تیم خیبر و در راس آن‌ها جناب دکتر عبدی تشکر می‌کنم که یک سال خیلی خوب و خاطره انگیز برای ما رقم زدند. از هواداران پرشور خیبر هم تشکر می کنم که ما را در سرما و گرما حمایت کردند. امیدوارم خیبر در سال‌های آینده به یکی از ارکان لیگ برتر تبدیل شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره