نماد آخرین خبر

ضعیف و ناامیدکننده؛ برزیل از پس کلمبیا برنیامد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ضعیف و ناامیدکننده؛ برزیل از پس کلمبیا برنیامد

ورزش 3/تیم ملی برزیل در سومین دیدار از مرحله گروهی با نتیجه ۱-۱ برابر تیم ملی کلمبیا متوقف شد.
تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در سومین و آخرین دیدارش از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کلمبیا به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۱-۱ رضایت دادند تا هر دو به مرحله حذفی این مسابقات صعود کرده باشند. 
عملکرد درخشان ستاره‌های تیم ملی برزیل در دیدار قبلی مقابل کاستاریکا باعث شده بود که بسیاری منتظر تماشای یک بازی هیجان انگیز و خوب از این تیم باشند. آنها در دقیقه دوازدهم هم توسط رافینیا به گل رسیدند و از حریف پیش افتادند تا هواداران‌شان را امیدوار کرده باشند. 
اما در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه اول بود که کلمبیا گل مساوی را وارد دروازه حریف کرد تا آنها نتوانند به عنوان تیم پیروز به رختکن بروند. مالکیت توپ و میدان در این بازی تقریباً برابر بود اما این تیم ملی کلمبیا بود که شانس‌های بیشتری برای گلزنی داشت اما نتوانست از آنها به خوبی استفاده کند.

در نهایت این دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و با وجود این که کاستاریکا در دیگر دیدار این گروه که به صورت هم‌زمان برگزار شد با نتیجه ۱-۲ پیروز شده بود اما این کلمبیا و برزیل بودند که به ترتیب با هفت و پنج امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله بعدی این مسابقات شدند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره