نماد آخرین خبر

پیرجهان: دوومیدانی به حدادی نیاز داشت

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پیرجهان: دوومیدانی به حدادی نیاز داشت

ایسنا/رکورددار ۴۰۰ متر با مانع ایران می‌گوید برخی مشکلات باعث شد تا احتمال کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ ، ۵۰-۵۰ شود.
مهدی پیرجهان اظهار کرد: امسال سال متفاوتی را تجربه کردیم. فدراسیون کم کاری کرد و نمی‌دانست ورزشکاران چه هدفی را دنبال می‌کنند. به شش تور جهانی دعوت شده بودم که چهار تور را به دلیل عدم صدور ویزا و عدم پیگیری فدراسیون دوومیدانی از دست دادم. درحالی تمام کارهای مربوط به ویزا را خودم پیگیری کردم که این وظیفه فدراسیون بود. رفتار سلیقه‌ای فدراسیون باعث آسیب ما ورزشکاران شد. من واقعاً تنها بودم و کسی کمکم نکرد؛ حتی مربی‌ام هم خارج از کشور است.
او ادامه داد: برای مثال به دلیل مکاتبه ناقص فدراسیون مسابقات ۱۰۰ امتیازی را از دست دادیم و در مسابقاتی که ۴۰ امتیازی بودند شرکت کردیم. نتایج خوبی به دست آوردیم اما امتیازات و فرصت بزرگی را از دست دادیم. همین موارد و یکسری مشکلات باعث شد تا کسب سهمیه المپیک ۵۰-۵۰ شود. این موضوع در روزهای آینده مشخص خواهد شد و امیدم به خداست.
رکورددار ۴۰۰ متر با مانع ایران درباره مصدومیتش گفت: در خلال مسابقات قزاقستان مصدوم شدم و به دلیل ادامه مسابقات این آسیب دیدگی تشدید شد. به دلیل مصدومیت مسابقات قهرمانی کشور را از دست دادم و شانسم برای المپیکی شدن کمتر شد. اگر مصدوم نمی‌شدم کسب سهمیه المپیک قطعی بود. کارهای درمانی را انجام می‌دهم و تمرینات را هم پیگیری می‌کنم. مصدومیت جزئی است، اما در صورت حضور در مسابقات کشوری احتمال از دست رفتن همسترینگم وجود داشت.
او اضافه کرد: از مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی متشکرم که تقریبا بعضی از مشکلاتم را حل کردند. همین طور از هیات دو و میدانی استان که نسبت به سال گذشته تغییر کرده است. از این بابت خوشحالم که هیات به این بلوغ رسیده که ورزشکاران را ببیند.
او درباره انتخاب «احسان حدادی» به عنوان رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی گفت: به حدادی رای دادم و معتقدم دوومیدانی به «احسان حدادی» نیاز داشت. یک ورزشکار بزرگ به فدراسیون بزرگ کمک می‌کند. حدادی در دوران ورزشی به افتخارات بزرگی دست پیدا کرده بود و قطعا کمک‌های بسیاری خواهد کرد.

پیرجهان در پایان بیان کرد: رنکینگ به زودی بروزرسانی می‌شود و شانس من برای المپیکی شدن ۵۰-۵۰ است. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره