نماد آخرین خبر

زنده از نقل و انتقالات؛ بمب‌ها منفجر می‌شوند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زنده از نقل و انتقالات؛ بمب‌ها منفجر می‌شوند!

ورزش 3/با بررسی اخبار اختصاصی و همچنین رسمی از نقل و انتقالات ایران همراه ما باشید.
در پایان اولین هفته از پنجره تابستانی نقل و انتقالات ایران، هنوز بازار آنطور که هواداران انتظار دارند داغ نشده اما مذاکرات و ارزیابی‌‌ها به مرحله  خوبی رسیده و می‌توان انتظار وقوع چند خبر رسمی را داشت.
ما همراه با خبرنگاران میدانی و منابع مختلف، از هفته گذشته اتفاقات پنجره تابستانی را زیر ذره‌بین خود برده و تمام تلاش خود را داریم تا مخاطبان را سریع و دقیق‌تر در جریان اخبار قرار دهیم.
امروز انتظار می‌رود پایتخت محل مذاکرات بیشتر برای جلب نظر بازیکنان و البته سرمربیان باشد. جایی که شاید یک سرمربی برگزیده شود و چند انتقال هم رقم بخورد.
پوشش زنده خبری

_ رضا درویش درباره بیرانوند، دانیال و ترابی: در مورد این سه بازیکن، دو تا از آنها قراردادشان تمام شده بود و مختارند انتخاب کنند پرسپولیس یا جای دیگر را. تا آخر هفته منتظر هستیم و اگر آمدند که خانه‌شان است و شاید نتوانستند مبالغی که برای‌شان در نظر گرفتیم را بپذیرند. یقینا دوست‌دار پرسپولیس هستند اما چون از نظر مبلغی خیلی اختلاف داریم شاید برنگردند‌.
_میلاد زکی‌پور در تیم استقلال پیراهن شماره ۱۸ را بر تن خواهد کرد.
_رضا درویش در مورد جانشین بیرانوند: پرسپولیس مشکلی از بابت دروازه بان نخواهد داشت چون دروازه‌بان‌های بزرگ و کارآزموده‌ای هستند. آقای بیرانوند هم سالها زحمت کشید اما پرسپولیس هم هیچوقت از تعهدش کوتاهی نکرد.

_روزنامه الرایه در بخشی دیگر از گزارش خود نوشته که باشگاه الوکره از اقدام باشگاه العربی برای استخدام عبدالکریم حسن دلخور شده و این موضوع به اختلاف بین مدیران این دو باشگاه انجامیده است.

_روزنامه الرایه خبر داد که گروهی از مدیران باشگاه العربی برای مذاکره با پرسپولیس جهت جذب عبدالکریم حسن راهی تهران شده‌اند.


_سیدحسین حسینی در سکوت کامل، آماده شروع فصل جدید می‌شود. جذب یک دروازه‌بان خارجی باعث شده تا موقعیت او در استقلال متزلزل شود اما باتوجه به کاپیتانی حسینی در استقلال، هواداران انتظار دارند فصل جدید هم او در قفس توری استقلال باشد.

_رئیس بخش فوتبال اتحاد کلبا در مورد انتقال مغانلو هم صحبت کرده تا به نوعی مهر تایید بر اخبار منابع داخلی بزند: مذاکره با مغانلو به مرحله پایانی رسیده و تنها بعضی از جزئیات قرارداد باقی مانده است.

_به نوشته الخلیج، محمد الیماحی رئیس بخش فوتبال باشگاه اتحاد کلباء درباره قایدی گفت: همچنان در حال مذاکره با باشگاه الاهلی هستیم تا یک فصل دیگر به صورت قرضی از مهدی قایدی استفاده کنیم. ما رابطه خوبی با باشگاه الاهلی داریم و امیدوار هستیم که این انتقال قطعی شود.

_باشگاه استقلال از عقد قرارداد با میلاد زکی‌پور خبر داد. قرارداد او با آبی‌ها دو ساله خواهد بود.

_تراکتور یکی از پرخبرترین تیم‌های ایران در پنجره تابستانی خواهد بود. مدیران این باشگاه شدیدا مشغول به کار هستند تا انتقال‌های خود را نهایی کنند اما تا زمان اعلام رسمی، باید منتظر ماند.

_پرسپولیس و سپاهان در حالی اولین بازی فصل را با سوپرجام برگزار خواهند کرد که احتمال دارد این دیدار به تعویق بیفتد. اما پیش از این دیدار دو تیم جدال خارج از زمین را در نقل و انتقالات دنبال خواهند کرد.

_در مورد محمدرضا آزادی شایعات زیادی به گوش می‌رسد. او در زمان یحیی هم موردتوجه پرسپولیس بود و حالا هم مذاکراتی با این تیم داشته است. آزادی البته به شکلی عجیب و خارج از عرف در مورد این پیشنهاد صحبت و آن را تایید می‌کند!

_هواداران استقلال در انتظار اعلام زمان شروع تمرینات تیمشان هستند. جواد نکونام این روزها مانند یک فرمانده کار را در اختیار گرفته و تلاش می‌کند بهترین اسکواد را برای تیمش ترتیب دهد.

_یک وبسایت گرجستانی مدعی شد که گولسیانی پیشنهادی با شرایط مالی خوب از تیم قهرمان اندونزی به دست آورده و احتمال دارد راهی این کشور شود.

_شرایط گوستاوو بلانکو برای فصل جدید هنوز اعلام نشده و مشخص نیست که استقلال چه تصمیمی در مورد این مهاجم آرژانتینی میگیره. بلانکو فصل پیش گل مهمی رو به ذوب آهن زد که استقلال رو صدر نگه داشت.

_محمد عمری تلاش می‌کنه که کسری خدمت بگیره و به پرسپولیس برگرده اما به نظر می‌رسه حداقل یک نیم فصل باید در ملوان بمونه.

_موندن یا رفتن مورایس یکی از سوالات جالب نقل و انتقالات این فصله. باشگاه سپاهان پیشنهاد تمدید قرارداد رو داده و با موندن مورایس، سپاهان به استقبال خرید ستاره‌های بعدی هم میره.

_اولین خبر امروز تمدید قرارداد برادر وحید امیریه. فرید که فصل گذشته پست دفاع چپ بازی می‌کرد، حالا توی لیگ برتر برای خیبر بازی می‌کنه.

_ باشگاه خیبر خرم آباد با این تصویر تمدید قرارداد رضا مهاجری را اعلام کرد.

_ باشگاه پرسپولیس پیشنهاد رسمی را به علی علیپور داده و باتوجه به علاقه این مهاجم به بازگشت، انتظار می‌رود این انتقال جوش بخورد.
_ محمدرضا زنوزی این روزها سخت مشغول بررسی گزینه‌های سرمربیگری است. او تصمیم خود را گرفته و قصد دارد یک چهره کارنامه دار خارجی را به نیمکت تراکتور بنشاند.

_ محمدرضا آزادی: اینکه می‌گویند با العروبه به توافق رسیده‌ام درست نیست، چرا که هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام و از طرف دیگر در کنار مذاکره با باشگاه اماراتی، با پرسپولیس هم در حال مذاکره هستم. به تیمی می‌روم که شرایط بهتری داشته باشد و به پیشرفت فوتبالم کمک کند.

_ گودرزی دو مشتری جدی به نام سپاهان و استقلال دارد؛ مهم‌ترین مانع بر سر راه انتقال گودرزی به سپاهان قراردادی است که این بازیکن با شمس‌آذر دارد و جدایی او منوط به جلب رضایت باشگاه قزوینی است.
_محمدجواد آقایی‌پور احتمالا گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است. سپاهان موفق شد رضایتنامه ۳۰ میلیاردی این مهاجم را پرداخت کند و همچنین دستمزد قابل توجهی را هم به او بدهد.

 
_باشگاه سپاهان درخواست جذب اوستون اورونوف را تکذیب کرد. آنها از صفحات پرسپولیسی خواستند که نامه سپاهان برای اورونوف را منتشر کنند! 

 
_یکی از بازیکنانی که مسئولان باشگاه استقلال برای جذب وی اقدام کرده بودند، سامان فلاح مدافع 23 ساله گل‌گهر سیرجان است. این مدافع جوان که فصل پیش رقم سنگینی را برای رضایتنامه خود از پیکان به مدیران گل‌گهر تحمیل کرد، دو فصل دیگر با باشگاه سیرجانی قرارداد دارد و جدایی او منوط به رضایت باشگاه گل‌گهر است.

_یکی از بازیکنانی که مسئولان باشگاه استقلال برای جذب وی اقدام کرده بودند، سامان فلاح مدافع 23 ساله گل‌گهر سیرجان است. این مدافع جوان که فصل پیش رقم سنگینی را برای رضایتنامه خود از پیکان به مدیران گل‌گهر تحمیل کرد، دو فصل دیگر با باشگاه سیرجانی قرارداد دارد و جدایی او منوط به رضایت باشگاه گل‌گهر است.
_دانیال اسماعیلی‌فر تا فردا تکلیفش را روشن می‌کند. باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که تا پنج شنبه به او و ترابی فرصت می‌دهد و تراکتور هم در تلاش برای گرفتن امضای نهایی است.
 
_میودراگ بوژوویچ که سابقه هدایت تیم های مختلفی نظیر هایدوک بلگراد، پافوس یونان، دینامو مسکو، آرسنال و روستوف روسیه، ستاره سرخ بلگراد و در آخرین تجربه اش، نفتچی باکو آذربایجان را برعهده داشته، گزینه نیمکت استقلال خوزستان است.

_یک خبر خوب هم برای هواداران پرسپولیس: شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت اعلام کرد که با صدور مجوز کار برای گاریدو موافقت شده است.
_صید دوم و سوم در اصفهان: پدرام قاضی‌پور و مهدی گودرزی، دو بازیکن چپ پا هم به سپاهان ملحق می‌شوند. چه روزی برای سپاهانی‌ها!
_دقایقی پیش باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد که جواد آقایی‌پور به تیم سپاهان پیوسته است. رضایتنامه او ۳۰ میلیارد تومان برای باشگاه زردپوش اصفهانی آب خورد و سپاهان بمب بزرگ نقل و انتقالات را منفجر کرد.

_باشگاه سپاهان در تلاش است تا نظر ژوزه مورایس پرتغالی را برای ماندن در ایران جلب کند. او البته با کمی دلخوری از ایران رفته و به همین دلیل باشگاه زردپوش اصفهانی کار آسانی برای حفظ او نخواهد داست.

_سپاهان در پشت پرده به سبک همیشگی با دو ستاره تیم‌های لیگ برتری در نقل و انتقالات نیز به توافق رسیده و به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین چهره‌های بازار نقل و انتقالات این فصل پیراهن طلایی را به تن خواهد کرد؛ ستاره‌ای که حضورش در سپاهان جنجال‌های بسیاری را برخواهد انگیخت.

_کمتر پیش می‌آید رضا اسدی را اینطور ساکت و آرام ببینید اما او این روزها در سکوت خبری آماده دومین فصل قراردادش با سپاهان می‌شود. به نظر رضا قصد دارد در این پنجره دوباره با اخبار پیشنهادات مختلف به تیتر رسانه‌ها برود.

-ریکاردو آلوز که اعلام کرده بود در صورت جدایی محمدرضا زنوزی، به تراکتور بازنخواهد گشت، حالا با بازگشت زنوزی، آماده یک فصل دیگر با تراکتور می‌شود. او یک ستاره ذی نفوذ در تیم تراکتور و محبوب بین هواداران این تیم تبریزی است.

-مهدی تارتار بعد از کسب نتایج خوب با ملوان در لیگ بیست و سوم، حالا به دنبال رفتن به یک پله بالاتر است. نام او به‌عنوان گزینه ایرانی پرسپولیس هم به گوش می‌رسید، اما پرسپولیس به سراغ گزینه خارجی رفت. حالا گل‌گهر جدیدترین مشتری این سرمربی است.

-حسین پورحمیدی به دنبال جدایی از تراکتور است. او هم می‌خواهد لژیونر شود، اما هنوز معلوم نیست که چه پیشنهادی را در دست دارد که با آن قصد جدایی از تراکتور را کرده. البته همه خوب می‌دانند که زنوزی به این سادگی بازیکنانش را رها نمی‌کند.

-شهریار مغانلو بعد از دو فصل آقای گلی، در فکر انتقال به خارج از ایران است. او با پرسپولیس قهرمان لیگ ایران هم شده و حالا شاید به امارات برود تا هم به جرگه لژیونرها بپیوندد و هم قرارداد مالی خوبی را امضا کند.

-قرارداد محمدحسین اسلامی با استقلال دو ساله خواهد بود. او در سال‌های گذشته عملکرد درخشانی در ذوب‌آهن داشت و جزء ستاره‌های آینده‌دار فوتبال ایران است.

_مهدی لیموچی نامی است که اگر دوست نداشته باشید هم این روزها به گوشتان میخورد. او از پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد دارد و اعلام کرده پرسپولیسی است اما در نهایت دستمزد و مبلغ رضایتنامه، مقصد نهایی او را انتخاب میکند. شاید لیموچی هم مثل خدا بنده لو با یکی دو سال تاخیر به پرسپولیس برود.

_فرشید باقری یکی از بازیکنان موردتوجه مس رفسنجان است که در پنجره زمستانی با پیشنهاد استقلال مواجه شد اما نتوانست از تیمش جدا شود. او در این پنجره تمام تلاشش را خواهد کرد تا به تیم جواد نکونام بپیوندد.

_پوشش خبری امروز را با دو خبر از خیبر خرم آباد شروع کنیم. حمیدرضا طاهرخانی و صادق نادر پور قراردادشان را بااین تیم تمدید کردند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره