نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

پیولی سرمربی جدید کریم بنزما

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیولی سرمربی جدید کریم بنزما

ورزش 3/استفانو پیولی، سرمربی سابق میلان، با مدیران باشگاه الاتحاد برای قبول هدایت این تیم به توافق رسید.
پیولی روزهای بسیار خوبی را روی نیمکت میلان سپری کرد و موفق شد این تیم را پس از سال‌ها دوری از جام قهرمانی بار دیگر به عنوان قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا برساند اما عملکرد تیمش در فصل گذشته باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با او در پایان رقابت‌ها بگیرند.
شایعات زیادی درباره مقصد احتمالی مربی ایتالیایی در چند هفته اخیر به گوش رسیده بود و بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی هم مدعی شده بودند که او پیشنهادهای جذابی از باشگاه‌های عربستانی دارد و این احتمال وجود دارد که مانند بسیاری از مربیان و بازیکنان بزرگ در دو سال گذشته راهی فوتبال این کشور شود.
فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، دقایقی پیش تایید کرد که سرمربی سابق میلان  با مدیران باشگاه الاتحاد عربستان به توافق کامل رسیده و قراردادی سه ساله را با آنها به امضا رسانده و آماده است که از فصل آینده به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم حضور پیدا کند. 

به نظر می‌رسد که ولخرجی‌های قابل توجه فوتبال عربستان همچنان ادامه دارد و حالا باشگاه الاتحاد آماده است تا دوران بلند پروازانه دیگری را تحت هدایت پیولی آغاز کند. آنها معتقد هستند که این مربی بهترین گزینه برای پروژه جدید و بزرگ آنهاست و باید منتظر تماشایی عملکرد او در فوتبال عربستان و با توجه به مشکلاتی که مربیان بزرگ پیش از این در این لیگ داشته‌اند باشیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره