نماد آخرین خبر

اولین بازیکن ایران که تمریناتش را شروع کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اولین بازیکن ایران که تمریناتش را شروع کرد!

ورزش 3/با غیبت در اردوی تیم ملی، احسان حاج‌صفی اولین بازیکن ایرانی است که تمرینات خود را در این فصل به صورت رسمی با تیمش آغاز کرده است.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی اخیر در جمع نفرات دعوت شده قرار نگرفت در حال حاضر با تیم آ ا ک آتن در هلند است؛ تیمی که تمرینات پیش فصل را آغاز کرده و از دو هفته دیگر وارد مرحله پلی آف لیگ کنفرانس می‌شود. در حالی که بازیکنان شبانه مسابقات یورو را دنبال می‌کنند طول روز دو جلسه تمرین فشرده اختصاص دارد. 
همین هفته پیش بود که باشگاه آ ا ک آتن اعلام کرد یک فصل دیگر با احسان حاج‌صفی ادامه خواهد داد؛ بازیکن باتجربه و چند پسته این باشگاه که از حیث کیفیت و دیرپایی یکی از مهم‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در دهه‌های گذشته محسوب می‌شود و در حال حاضر نیز پی از جواد نکونام دومین بازیکنی است که بیشترین بازی ملی را در تاریخ فوتبال ملی ایران به ثبت رسانده است؛ موضوعی که البته چندان هم مدنظر خود حاج‌صفی نیست، اگرچه او جاه‌طلبی بی‌پایانی برای ادامه دوران فوتبالش در هر رده‌ای دارد و از فرم بدنی، آمادگی و همچنین باشگاه یونانی و مربی جذابش برای ادامه همکاری با او نیز مشخص است که به خوبی توانسته فرم ذهنی و بدنی‌اش را برای رقابت در فوتبال اروپا حفظ کند. 
این تصاویر حاج‌صفی را در حالی نشان می‌دهد که تقریبا تمام بازیکنان شاغل در فوتبال ایران در حال استراحت برای شروع تمرینات در فصل آینده هستند. حاج‌صفی که سفری به تهران، کاشان و اصفهان داشت در حال حاضر در هلند جور دیگری زندگی می‌کند؛ یک چشم به ایران و اخبار و تمرکز روی تمریناتی که با گذشت پانزده سال پس از شروع دوران حرفه‌ای هنوز برایش تکراری نشده و با اشتیاق آنها را انجام می‌دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره