نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

صید بزرگ سپاهان؛ ستاره را خریدند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
صید بزرگ سپاهان؛ ستاره را خریدند!

ورزش 3/مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد جواد آقایی‌پور به سپاهان پیوست.
کیوان بابادی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، خبر از قطعی شدن انتقال ستاره تیمش به سپاهان داد.
در حالی که دو روز پیش برخی از خبرگزاری‌ها از توافق جواد آقایی‌پور، وینگر ملی‌پوش استقلال خوزستان، با استقلال داده بودند اما به گفته مدیرعامل باشگاه اهوازی، این بازیکن سپاهان را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.
بابادی در گفتگوی اختصاصی می‌گوید: جواد آقایی‌پور دیشب در تماس تلفنی به من اعلام کرد که با سپاهان تمام کرده است.

بابادی ادامه داد: ما در انتخاب تیم آینده این بازیکن دخالتی نداشتیم و این مسئله را به خود او واگذار کردیم، اما همانطور که قبلا هم شرط کرده بودیم، مبلغ رضایتنامه را برای انتقالش دریافت می‌کنیم.
وقتی از بابادی درباره مبلغ رضایتنامه سوال کردیم، او در پاسخ گفت: شایعات به واقعیت نزدیک است و ما برای هر سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و سپاهان که خواهان او بودند، مبلغ معین و و یکسانی در نظر گرفته بودیم.
او با طعنه ادامه می‌دهد: البته آقای درویش ما را به رسمیت نمی‌شناخت اما ما به آقای بادامکی  گفتیم که به باشگاه نامه بزنند، چون جواد آقایی‌پور تحت قرارداد ما بوده و طبیعتا ما بدون دریافت پول رضایتنامه و توافق با باشگاه بعدی، اجازه جدایی وی را نمی‌دادیم. حالا آقایی‌پور تیمش را انتخاب کرده و باشگاه سپاهان مکاتبات اداری خود را با ما آغاز خواهد کرد.
او درباره اینکه آیا مبلغ رضایتنامه فیکس و مقطع است هم گفت: طبعا مدیران سپاهان با ما چانه می‌زنند اما برای ما دریافت مبلغ حداکثری برای کمک به باشگاه و شروع نقل و انتقالات در باشگاه استقلال خوزستان اهمیت زیادی دارد.
بابادی همچنین اعلام کرد با انتخاب آقایی‌پور بحث انتقال خارجی وی به لیگ‌ روسیه هم منتفی است. به این ترتیب سپاهان فصل نقل و انتقالات را با خرید یکی از ستاره‌های بازار آغاز کرد: جواد آقایی‌پور.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره