نماد آخرین خبر

پاسخ تند به توهین دی‌بروینه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاسخ تند به توهین دی‌بروینه

ورزش 3/تانکردری پالمری، خبرنگار ایتالیایی، پاسخ تندی به توهین کوین دی بروینه به خودش داد.
تیم ملی بلژیک در مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی فرانسه به میدان رفت و با دریافت گلی دیر هنگام برابر این تیم شکست خورد و نتوانست مجوز حضور در جمع هشت تیم برتر این مسابقات را به دست آورد. 
دی بروینه که مطمئنا از این اتفاق ناراحت و عصبانی بود دقایقی پس از پایان این دیدار در جمع خبرنگاران حاضر شد تا به سوالات آنها پاسخ دهد اما سوالی که یک خبرنگار ایتالیایی از او پرسید باعث عصبانیت شدیدش شد و این جمع را ترک کرد اما پیش از آن خطاب به او گفت:« احمق!»
این رفتار نادرست این ستاره بلژیکی منچستر سیتی واکنش بسیاری را به دنبال داشت و این در حالی بود که خبرنگار ایتالیایی تنها از او پرسیده بود که آیا ناکامی دوباره نسل طلایی بلژیک در کسب عنوان قهرمانی و رسیدن به دیدار فینال باعث ناراحتی و آزردگی خاطر او شده است یا خیر.

پالمری حالا به این رفتار دی بروینه واکنش نشان داده است و در توییترش نوشت:« هی کوین! یک یادآوری برای تو: نسل طلایی فرانسه و انگلیس و آلمان و اسپانیا که به آن اشاره کردی همگی به فینال رسیده‌اند! یک فوتبالیست معمولی که فقط به دنبال سوالاتی است که بگویند چقدر خوب است. بچه لوس و غرغرو!»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره