نماد آخرین خبر

بازگشت اسطوره به تیم ملی ایتالیا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازگشت اسطوره به تیم ملی ایتالیا

ورزش 3/مذاکرات برای حضور لئوناردو بونوچی به کادر فنی تیم ملی ایتالیا آغاز شده است.
نتایج ضعیف تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که منجر به حذف این تیم با قبول شکست برابر تیم ملی سوئیس در مرحله یک هشتم این مسابقات شد انتقادهای زیادی را از عملکرد کادر فنی و فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال داشته است. 
همین موضوع باعث شده است که شایعات بسیاری در روزهای اخیر درباره احتمال ایجاد تغییرات در کادر فنی این تیم به گوش برسد و حالا رسانه‌های ایتالیایی از آغاز مذاکرات برای حضور بونوچی در این تیم خبر دادند.
این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا در اردوی این تیم در آلمان هم حضور داشت و پس از تساوی ۱-۱ برابر کرواسی در آخرین دیدار مرحله گروهی که باعث صعود این تیم به مرحله یک هشتم یورو شد با لوچانو اسپالتی و چند نفر از بازیکنان این تیم از جمله  ریکاردو کالافیوری دیدار کرده بود.
حالا توتو اسپورت خبر داده است که اسپالتی قصد دارد این ستاره سابق یوونتوس را به کادر فنی تیمش اضافه کند تا بتواند از تجربیات ارزشمند او در دیدارهای پیش رو استفاده کند و در این باره بسیار مصمم است و مذاکراتی را هم انجام داده است.
بونوچی پس از جدایی از یوونتوس در دو باشگاه فنرباغچه و یونیون برلین به میدان رفت و در ماه می سال جاری میلادی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او پیش از این هم بارها تاکید کرده بود که قصد جدایی طولانی مدت از دنیای فوتبال را ندارد و مایل است که به زودی به عنوان مربی به این عرصه برگردد و حضور در کادر فنی تیم ملی ایتالیا که سابقه ۱۲۱ بازی برای آنها را دارد بهترین فرصت برای او به حساب می‌آید


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره