نماد آخرین خبر

اسپانیا از داور بازی مقابل آلمان خاطره خوشی ندارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اسپانیا از داور بازی مقابل آلمان خاطره خوشی ندارد

ورزش 3/آنتونی تیلور انگلیسی به عنوان داور بازی بین تیم‌های اسپانیا و آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 انتخاب شده است.
دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 بین اسپانیا و آلمان روز جمعه در ورزشگاه اشتوتگارت آرنا برگزار می‌‌شود و قضاوت این بازی برعهده آنتونی تیلور انگلیسی خواهد بود.
گری بسویک و آدام نوان از انگلیس کمک داوران او در این بازی خواهند بود و داور چهارم ایوان کروزلیاک از اسلواکی است. استوارت اتول انگلیسی به همراه بارتوش فرانکوفسکی لهستانی و ماسیمیلیانو ایراتی ایتالیایی هم داوران VAR خواهند بود.
تیلور یک داور باتجربه 45 ساله است که یکی از بهترین داوران انگلیس به حساب می‌آید، او از سال 2010 در لیگ برتر داوری می‌کند و نام او از سال 2013 هم در لیست داوران بین المللی این کشور قرار گرفته است.

خاطره‌ای دردناک

او داور بازی اسپانیا در فینال لیگ ملت‌های اروپا در سال 2021 مقابل فرانسه بود که به میزبانی سن سیرو برگزار می‌شد، دیداری که در آن لاروخا 1-2 شکست خورد. در آن بازی، فرانسوی‌ها با گل کیلیان امباپه پیروز شدند که جنجال زیادی در مورد آفساید بودن یا نبودن آن مطرح شد.
او همچنین برای لاروخا در بازی‌های دوستانه‌ای که در آن آرژانتین را با نتیجه 6-1 در مارس 2017 و ولز را در اکتبر همان سال 1-4 شکست دادند، قضاوت کرد. همچنین در شکست 2-1 مقابل سوئد در سپتامبر 2021 هم او داور بازی اسپانیا بود.اسپانیا از داور بازی مقابل آلمان خاطره خوشی ندارد
آنتونی تیلور انگلیسی به عنوان داور بازی بین تیم‌های اسپانیا و آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 انتخاب شده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید