نماد آخرین خبر

اسطوره یوونتوس به کادرفنی ایتالیا اضافه‌ می‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اسطوره یوونتوس به کادرفنی ایتالیا اضافه‌ می‌شود

ورزش 3/ لئوناردو بونوچی، مدافع سابق یوونتوس، در آستانه پیوستن به کادرفنی ایتالیا قرار دارد.
لئوناردو بونوچی می‌تواند با پیوستن به کادر‌فنی لوچانو اسپالتی دوران مربیگری خود را آغاز کند.
روزنامه توتو اسپورت در این باره نوشت: "بونوچی بر اساس آنچه دوستش دانیله ده‌روسی بین سال‌های 2021 تا 2022 در کادر مانچینی انجام داد، می‌تواند با لوچانو اسپالتی این دوران را تجربه کند.
احترام متقابلی بین این دو وجود دارد، آن‌ها حتی در حاشیه بازی با کرواسی، بازی‌ای که بونوچی به صورت زنده در آن حضور داشت، برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و در این مورد صحبت کردند. حرف آخر را اسپالتی می‌زند: بونوچی قبلاً در مقابل این احتمال اشتیاق زیادی از خود نشان داده است."

حضور بونوچی در کادرفنی‌ ایتالیا برای بازیکنان اتفاق ویژه‌ای خواهد. او به عنوان یک فوتبالیست 121 بازی برای ایتالیا انجام داد و 8 گل به ثمر رساند. گل در فینال یورو 2020 جزء مهمترین گل‌های دوران حرفه‌ای بونوچی بود.

بونوچی سابقه بازی در تیم‌های اینتر، جنوا، یوونتوس، میلان، یونیون برلین و فنرباغچه را دارد. مدافع ایتالیایی در دوران حرفه‌ای خود در سطح باشگاهی 700 بازی انجام داد و 48 گل زد و 13 پاس گل ارسال کرد.
مدافع افسانه‌ای ایتالیایی، که به خاطر قدرت، تعهد و رهبری‌اش مشهور بود، ماه گذشته پس از 17 سال درخشش در بالاترین سطح فوتبال، کفش‌های خود را آویخت.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید