نماد آخرین خبر

جشن پر دردسر؛ 19 هوادار ترکیه دستگیر شدند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جشن پر دردسر؛ 19 هوادار ترکیه دستگیر شدند

ورزش 3/پلیس محلی 19 نفر از هواداران تیم ملی ترکیه را پس از بازی مقابل اتریش دستگیر کرده است.
پس از آن که هزاران هوادار ترکیه‌ای به خیابان‌ها هجوم بردند تا صعود تیمشان به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 را جشن بگیرند، 19 نفر بازداشت شدند!
پلیس مجبور شد برای جلوگیری از حملات آن‌ها از نارنجک‌های دودزا استفاده کند و یک افسر در گلزنکرشن، زخمی شد.
بیش از 3 هزار نفر در این جشن خیابانی حضور داشتند و برخی از طرفداران افراطی با پلیس ضد شورش درگیر شدند و کپسول‌های آتش نشانی را خالی کردند.

تیم فرومایر، رئیس پلیس محلی، گفت که ازدحام جمعیت، آشفتگی شدیدی را در شهر ایجاد کرد، چون هواداران با بوق زدن و پرچم‌هایی که در دست داشتن ساعت‌ها در خیابان بودند.

او گفت:"مزاحمت های مختلفی به پلیس گزارش شد که رانندگان با سرعت بیش از حد مجاز مشغول رانندگی بودند یا در حالت غیرعادی در این جشن از خودروهای شخصی استفاده می‌کردند."

پلیس در بیانیه رسمی تأیید کرد که 19 نفر برهمین اساس دستگیر شده‌اند. بسیاری از هواداران هم که اخطار ترک محل را دریافت کرده بودند از دستگیر شدن جلوگیری کردند.
در برلین هم پلیس مجبور شد گروه‌هایی از هواداران ترکیه‌ای را که با مواد آتش زا جشن می‌گرفتند را متفرق کند. به دنبال این اتفاقات همزمان با دیدار ترکیه با هلند در اواخر شنبه شب، یک عملیات امنیتی بزرگ توسط پلیس برلین برنامه ریزی شده تا از آشوب‌های احتمالی جلوگیری کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره