نماد آخرین خبر

احساس شرمساری آمریکایی‌ها از نتایج کوپا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
احساس شرمساری آمریکایی‌ها از نتایج کوپا

ورزش 3/مت ترنر، دروازه‌بان تیم ملی آمریکا، معتقد است که آن‌ها باید مسئولیت ناکامی در کوپا آمه‌ریکا را بپذیرند.
مت ترنر پس از حذف تیم ملی فوتبال آمریکا از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا عملکرد تیمش را زیر سوال برد و درخواست کرده که همگی مسئولیت این ناکامی را بپذیرند.
با پیروزی پاناما مقابل بولیوی در آخرین بازی دور گروهی، ایالات متحده فقط با پیروزی مقابل اروگوئه به مرحله یک چهارم نهایی صعود می‌کرد. آمریکا در این بازی با نتیجه 1-0 شکست خورد و از صعود به دور بعدی بازماند.

ترنر در پیامی اینستاگرامی درباره ناکامی تیم ملی کشورش نوشت:"یک احساس شرمساری وجود دارد که ما بازیکنان از آن مانند یک مورد غیرقابل قبول اما به عنوان سوخت پیشرفت خود استفاده می‌کنیم. باید خودمان را مسئول بدانیم و با وجود تمام تلاش‌هایی که انجام دادیم، در نهایت نتایج لازم برای رسیدن به هدف نهایی را نگرفتیم.
من درک می‌کنم که برای بسیاری، تابستان سختی برای حمایت از تیم ملی آمریکا بود. فقط می‌خواستم از همه به خاطر عشق و انرژی‌ای که احساس کردیم تشکر کنم، تقریباً 60 هزار نفر در هر 5 بازی که انجام دادیم، از ما حمایت کردند.

ما از لحاظ عاطفی، روحی و جسمی برای آن تلاش زیادی کردیم و اگرچه نتایج خوب نبود، امیدوارم هواداران این جنگ و میل را از تیم احساس کنند."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره