نماد آخرین خبر

منچستریونایتد آماده قطع همکاری با ۲۵ درصد از کارکنان باشگاه

منبع
طرفداري
بروزرسانی
منچستریونایتد آماده قطع همکاری با ۲۵ درصد از کارکنان باشگاه

طرفداری/به موجب این طرح، شیاطین سرخ با یک چهارم از کارکنان خود، قطع همکاری خواهند کرد. 
باشگاه منچستریونایتد برنامه گسترده‌ای برای تعدیل نیرو پیشنهاد داده است که بر اساس آن، احتمالاً حکم اخراج برای ۲۵۰ نفر صادر خواهد شد.
به گزارش اسکای، سر جیم رتکلیف، میلیاردر بریتانیایی، در ماه فوریه با مبلغ ۱.۲۵ میلیارد پوند، مالکیت ۲۷.۷ درصدی از سهام این باشگاه لیگ برتری را به دست آورد. شرکت INEOS که در قالب بخشی از توافقنامه، مالکیت عملیات فوتبالی را برعهده گرفته است، پیش از آغاز فصل ۲۵-۲۰۲۴، اقدام به بازنگری در هزینه‌ها کرده تا علاوه بر تغییرات درون زمین، تحولاتی را نیز پشت صحنه رقم بزند.
بر اساس گزارش منابع داخلی اولدترافورد، این باشگاه اکنون فرآیند رسمی پیشنهاد تعدیل نیرو و مشورت با کارکنان را دنبال خواهد کرد. این فرآیند شامل تمام بخش‌ها و سطوح باشگاه به جز بنیاد خیریه منچستریونایتد خواهد بود.
این تصمیمی است که باشگاه به راحتی آن را نگرفته است. ابتدا راه حل‌های جایگزین در نظر گرفته شد، اما آن‌ها تنها تأثیرات کوتاه‌مدتی داشتند و مشخص شد که برای بازگشت منچستریونایتد به مسیر موفقیت در آینده، راه‌حلی پایدار و بلندمدت مورد نیاز است.
پیشنهاد تعدیل نیرو نتیجه‌ تحول مالی گسترده‌ای است که باید صورت گیرد. هزینه‌ها سال به سال افزایش یافته و با مقررات مالی جدیدی نیز همراه شده است. همچنین گفته می‌شود که از نظر ساختاری، اندازه و چارچوب باشگاه، عملکرد فعلی منچستریونایتد درون زمین را منعکس نمی‌کند. هدف منچستریونایتد چابکی و آمادگی برای رقابت و رویارویی با چالش‌های داخل و خارج از زمین است. بازنگری انجام‌شده، منجر به شناسایی صرفه‌جویی در هزینه‌ها و فعالیت‌های غیرضروری شده است که می‌توان آن‌ها را متوقف کرد.

منابع باشگاه بر این باورند که منچستریونایتد در حال حاضر تعداد کارکنان بیشتری نسبت به نیازهای آتی باشگاه دارد و بنابراین نیاز به کاهش تعداد پرسنل و هزینه‌های کارکنان وجود دارد. این اقدام اخیر، تنها شش هفته مانده به بازی افتتاحیه لیگ برتری یونایتد مقابل فولام، نگرانی‌هایی را در مورد آینده‌ کارکنان ایجاد کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره