نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

اینتر ستاره سری A را خرید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اینتر ستاره سری A را خرید

ورزش 3/انتقال مارتینز به اینتر به مبلغ ۱۵ میلیون یورو شامل بندهای پاداش قطعی شده است و انتظار می‌رود که تست‌های پزشکی او فردا انجام شود. مارتینز امشب وارد میلان خواهد شد تا برای تست‌های پزشکی فردا صبح آماده باشد. اوتولینی در یک کنفرانس خبری به مناسبت آغاز فروش بلیط‌های فصل جنوا اعلام کرد: «نماینده‌های ما در حال نهایی کردن مدارک هستند.»

اینتر همچنین به شدت به گودموندسون علاقه‌مند بود، اما به نظر می‌رسد که به دلیل قیمت بالای این بازیکن ایسلندی از معامله عقب‌نشینی کرده‌اند. فیورنتینا، لاتزیو و تیم‌های لیگ برتر انگلیس نیز پس از ابراز علاقه اولیه از این معامله منصرف شده‌اند. اوتولینی افزود:«تماس‌هایی درباره او داشته‌ایم، اما در حال حاضر چیزی بیشتر از این نبوده است. آلبرت روز دوشنبه با ما تمرینات پیش فصل را آغاز خواهد کرد و ممکن است با ما بماند. هنوز چیزی قطعی نشده است.»

اوتولینی وضعیت مشابهی را برای، متئو رته‌گی، ملی‌پوش ایتالیایی، بیان کرد و گفت:«تنها سوالاتی برای اطلاعات در مورد او بوده است و نه چیزی بیشتر از آن.»

جنوا در ژانویه جد اسپنس، مدافع کناری، را به صورت قرضی از تاتنهام هاتسپر جذب کرد، اما به نظر می‌رسد که مذاکرات برای دائمی کردن این انتقال به نتیجه نرسیده است. اوتولینی گفت:«هنوز ۵۵ روز از بازار نقل و انتقالات باقی مانده است، بنابراین هر چیزی ممکن است رخ دهد. اما در حال حاضر شرایط برای آوردن اسپنس وجود ندارد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره