نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

اعتراف بزرگ: پنالتی وینیسیوس را ندیدیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اعتراف بزرگ: پنالتی وینیسیوس را ندیدیم!

ورزش 3/وینیسیوس جونیور در تساوی ۱-۱ برزیل مقابل کلمبیا در بامداد چهارشنبه بازی سختی را سپری کرد. ستاره رئال مادرید موقعیت‌های بسیاری را از دست داد و همچنین یک کارت زرد دریافت کرد که او را از بازی مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا مقابل اروگوئه محروم می‌کند.

ناامیدی‌های وینیسیوس در دقیقه ۴۲ بازی افزایش یافت، جایی که در محوطه جریمه حریف پس از برخوردی با دنیل مونوز سرنگون شد. خسوس والنزوئلا، داور بازی، اعتقادی به پنالتی نداشت و VAR با تصمیم داور موافقت کرد. با این حال، اکنون مشخص شده که تصمیم آنها اشتباه بوده است.

دقایقی پیش کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی در بیانیه‌ای اعتراف کرده که در این صحنه باید به سود برزیل پنالتی اعلام می‌شد و داور مرتکب اشتباه شده است.

در بیانیه آمده است:«در رقابتی بر سر توپ، مدافع کلمبیا به توپ نمی‌رسد و در ادامه برخوردی با وینیسیوس دارد که باعث می‌شود در محوطه جریمه خطا رخ دهد. داور این برخورد را نمی‌بیند و به اشتباه تصمیم به ادامه بازی می‌گیرد.»

این تصمیم باعث شد تا برزیل نتواند برتری خود را تثبیت کند و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید. وینیسیوس اکنون علاوه بر احساس ناامیدی از تصمیمات داوری، باید با محرومیت از بازی مهم یک‌چهارم نهایی نیز کنار بیاید، که می‌تواند تاثیری منفی بر روحیه و عملکرد تیمش داشته باشد


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره