نماد آخرین خبر

وداع خاص رومانی؛ نسخه ژاپنی یورو ۲۰۲۴!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
وداع خاص رومانی؛ نسخه ژاپنی یورو ۲۰۲۴!

ورزش 3/تیم ملی رومانی با تمیز کردن رختکن و گذاشتن نامه خداحافظی وداع خاصی با یورو ۲۰۲۴ داشت.
تیم ملی رومانی در مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی هلند به میدان رفت و با دریافت سه گل برابر این تیم شکست خورد تا از گردونه مسابقات یورو حذف شده باشد و پس از ارائه نمایشی درخشان در مرحله گروهی راهی خانه شود.
اما اقدام جالبی که از سوی بازیکنان و البته فدراسیون فوتبال این کشور انجام شده مورد توجه زیادی قرار گرفته است. آنها در حالی رختکن ورزشگاه آلیانز آرنا را پس از شکست برابر تیم ملی هلند ترک کردند که پیامی را برای آلمان و رقابت‌های یورو به جای گذاشته بودند. 

در این پیام نوشته شده بود: «مسابقات یورو ۲۰۲۴ یکی از مهم‌ترین تجربه‎‌های فوتبالی برای همه ما تا به حال بوده است و ما بسیار خوشحال هستیم که این رقابت‌ها در کشور آلمان برگزار شد. هر بازی، هر احساس، هر تجربه باعث شد که ما بیشتر کنار هم باشیم و جادوی فوتبال را درک کنیم. از شما به‌خاطر این که کاری کردی که ما احساس کنیم در خانه هستیم ممنونیم!»
آنها همچنین در حالی رختکن این ورزشگاه که متعلق به بایرن مونیخ است را ترک کردند که همه چیز کاملا تمیز و مرتب بود و این اقدام آنها با استقبال گسترده و تحسین کاربران در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. 

یکی از کاربران در این باره نوشت: «وای! این نامه دقیقا به هدف زد. این چیزی است که همیشه همه باید روی آن تمرکز کنند.»
کاربر دیگری هم در این باره اضافه کرد: «داشتن کلاس و اصالت صفر یورو هزینه دارد. مردان پر افتخار.»
این حرکت در واقع مشابه حرکتی است که تیم ملی ژاپن در جام جهانی ۲۰۲۲ انجام داده بود و آنها هم پس از حذف شدن از آن مسابقات اقدام به تمیز و مرتب کردن رختکن کرده بودند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره