نماد آخرین خبر

پیام ستاره اسپانیا به کروس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیام ستاره اسپانیا به کروس

ورزش 3/دنی اولمو، ستاره تیم ملی اسپانیا، ابراز امیدواری کرد که بازی فردا آخرین حضور تونی کروس در مستطیل سبز باشد.
تیم ملی اسپانیا جمعه شب در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ در دیداری بسیار تماشایی که بسیاری آن را فینال زودرس در این مسابقات می‌دانند باید روبروی تیم ملی آلمان به میدان برود و برای حضور در جمع چهار تیم برتر تلاش کند.
این بازی به صورت خاص اهمیت بسیار زیادی برای کروس دارد. او علاوه بر این که باید در این دیدار روبروی بعضی از هم تیمی‌هایش در رئال مادرید قرار بگیرد، با این نگرانی هم روبرو است که شاید این آخرین حضورش در مستطیل سبز در صورت باختن تیم ملی کشورش برابر اسپانیا باشد که پایانی تلخ را برایش رقم خواهد زد. 
دنی اولمو در آستانه این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره این ستاره آلمانی اظهار داشت: «بازی رئال مادرید به واسطه کروس جریان پیدا می‌کرد و الان شرایط برای تیم ملی آلمان هم به همین صورت است. او یک منبع الهام‌بخش برای هر دو تیم و بازیکنانش است. 
ما باید به خوبی به این موضوع توجه کنیم و او را به صورت جدی به حساب بیاوریم. آلمان با تکیه بر کفش‌های کروس بازی می‌کند. او به شخصه خودش را به خوبی معرفی کرده است و در همه اتفاقات درون زمین دخیل است. امیدوارم که این جمعه آخرین حضور او در میدان باشد.»
کروس پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد پس از پایان رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ از دنیای فوتبال خداحافظی کند. خداحافظی او از رئال مادرید با قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا همراه بود و امیدوار است که بتواند تجربه مشابهی را با تیم ملی کشورش هم داشته باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره