نماد آخرین خبر

رئیس لالیگا خبر خوش را به بارسلونا داد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رئیس لالیگا خبر خوش را به بارسلونا داد

ورزش 3/خاویر تباس روز گذشته تایید کرد که بارسلونا به احتمال زیاد در پنجره انتقالات تابستانی امسال مشکل فرپلی مالی نخواهد داشت.
بارسلونا در سال های اخیر برای خرید بازیکن یک معضل بزرگ داشته که به فرپلی مالی برمی گردد. گویا این مشکل امسال کمتر شده و بارسلونا دست بازتری برای انتقالات خواهد داشت.
این را خاویر تباس، رئیس لالیگا تایید کرد. کسی که مجوز قانون 1:1 بارسا در دستان او است. قانونی که بر اساس آن بارسا به ازای یک فروش می تواند یک خرید داشته باشد.
تباس در این رابطه گفت: «امسال بر خلاف سال های قبل بارسا کار ساده تری برای خرید بازیکن خواهد داشت، با موانعی کمتر. بارسلونا می داند که برای به خدمت گرفتن بازیکنان جدید چه کاری باید انجام دهد. آنها وضعیت بازی جوانمردانه مالی را می شناسند و به خوبی بر آن مسلط شده اند. بارسا امسال از وضعیت پیچیده اقتصادی خود بیرون می آید و اکنون ما می خواهیم ببینیم که آیا آنها مشکلات جزئی باقیمانده برای تراز مالی خود را حل خواهند کرد یا خیر.»
رئیس لالیگا ادامه داد: «یک واقعیت اساسی وجود دارد. سه سال پیش بارسلونا 650 میلیون یورو دستمزد به تیم اصلی می داد و امروز 450 میلیون، 200 میلیون یورو کمتر که برای تیمی مانند بارسلونا قابل قبول‌تر است. از نظر دستمزد بارسا حالا در سطح رئال مادرید است، اما رئال سال‌هاست که کارهای خود را به خوبی انجام داده است و به همین دلیل می‌تواند به راحتی بازیکنان بزرگ را به خدمت بگیرد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره