نماد آخرین خبر

آخرین اخبار انتقال ستاره‌های شمس آذر به استقلال و سپاهان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آخرین اخبار انتقال ستاره‌های شمس آذر به استقلال و سپاهان

ورزش 3/سپاهان و استقلال به شدت پیگیر وضعیت جذب بازیکنان مدنظر خود از شمس آذر قزوین هستند.
شمس آذر در اولین فصل حضورش در لیگ برتر موفق شد عملکردی شگفتی‌ساز از خود به جا گذاشته و با کسب نتایج موفق نظر کارشناسان و اهالی فوتبال را جلب کند.
عملکرد این تیم باعث شد تا اکنون در پنجره زمستانی بحث زیادی درباره انتقال ستاره‌های جوان آن به دیگر تیم‌ها مطرح باشد. در این رابطه با مصیب چگینی سرپرست شمس آذر گفتگویی کردیم تا در خصوص آخرین وضعیت این تیم اخبار جدید را مطلع شوید.
سرپرست شمس آذر در ابتدای صحبت‌هایش در واکنش به بحث‌های شکل گرفته درباره گزینه‌های مدیرعاملی مطرح شده برای این تیم گفت: به هیچ عنوان این شایعات را تایید نمی‌کنیم. چه مالکان باشگاه و چه آقای سعید دقیقی طی جلساتی که برگزار شده پیگیر وضعیت آقای زندی هستند. ایشان در طول دو فصلی که در کنار شمس آذر بودند کاملا صادقانه و با صداقت کار را دنبال کردند و طبیعی است که ما نیز اکنون پیگیر وضعیت ایشان برای فصل آینده باشیم و در انتظار این موضوع خواهیم ماند. اسامی مطرح شده را تایید نمی‌کنیم و به زودی نیز مالکان باشگاه با هیات فوتبال جلسه‌ای در خصوص آینده باشگاه برگزار خواهند کرد و تلاش خواهیم کرد همانند فصل گذشته با قدرت و کیفیت فنی مناسب لیگ را دنبال کنیم و انتظار هواداران عزیز قزوینی را برآورده کنیم.
چگینی درباره درخواست تیم‌ها برای جذب بازیکنان شمس آذر نیز گفت: مسلما ما بار دیگر به دنبال حضوری موفق و قدرتمند در لیگ هستیم و در این راستا بیشتر از هر چیزی به دنبال تقویت تیم چه از حیث فنی و جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی، همچنین حفظ سرمایه‌های خودمان و البته ایجاد و تامین منابع مالی مناسب خواهیم بود. تمامی ارکان باشگاه به دنبال موفقیت نام شمس آذر و البته قزوین هستند و تا این لحظه به هیچ درخواستی برای جذب بازیکنان‌مان پاسخ مثبتی نداده‌‎ایم.
وی در واکنش به احتمال جذایی پوریا سرآبادانی کاپیتان این تیم نیز گفت: جای خوشحالی دارد که نمایش و کیفیت تیمی ما باعث شده تا امروز تمامی اعضای تیم با پیشنهادات مناسبی مواجه باشند. این موضوع از این جهت که بازیکنان و دیگر اعضای تیم با عملکردی که داشته‌اند توانسته تمامی لیگ را متوجه کیفیت خود کنند و اکنون پیشنهاد داشته باشند، مایه خوشحالی و رضایت ماست. اما از جهت این موضوع که تفکر تیم ما تقویت و تداوم موفقیت برای ادامه خواهد بود، نگرانی را هم شکل داده است. پوریا سرآبادانی کاپیتان تیم ماست و مسلما با پیشنهاداتی مواجه است. او حسین گودرزی، آزادمنش و صادق و می‌توانم صادقانه بگویم بیش از نیمی از بازیکنان ما با پیشنهادات مناسبی مواجه هستند. با این حال تا این لحظه هیچ تصمیمی برای انتقال این بازیکنان نخواهیم داشت و دیدگاه ما تقویت هر چه بیشتر تیم و حضوری موفق‌تر در فصل آتی خواهد بود. از تمامی باشگاه‌های عزیز هم درخواست می‌کنیم با درک شرایط تیم ما که اولین فصل حضورش در لیگ برتر را دنبال کرده و هواداران عزیز قزوینی که مسلما شایسته بهترین اتفاقات هستند، از مذاکره مستقیم و به اصطلاح هوایی کردن بازیکنان خودداری کرده و اجازه دهند شرایط طبق ضوابط و بعد از مشخص شدن وضعیت تیم اعلام شود.

چگینی در پایان با اشاره به این موضوع که در روزهای ابتدایی هفته آتی در جلسه‌ای تمام شرایط و برنامه تیم برای فصل آتی مشخص خواهد شد، از برنامه‌ریزی شمس آذر برای حضوری موفق در لیگ بیست و چهارم خبر داد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره