نماد آخرین خبر

آرتتا: بدون مشکل با آرسنال تمدید می‌کنم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آرتتا: بدون مشکل با آرسنال تمدید می‌کنم

ورزش 3/میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید بدون هیچ مشکلی قراردادش را تمدید خواهد کرد.
قرارداد میکل آرتتا در تابستان 2025 به پایان می‌رسد و در ابتدا انتظار می‌رفت که مذاکرات باشگاه با این مربی در پایان فصل گذشته انجام شود.
با این حال، به نظر می‌رسد که تمدید قرارداد در اولویت قرار ندارد و آرتتا 9 بازیکنی را که در یورو 2024 یا کوپا آمریکا حضور ندارند، برای یک کمپ تمرینی تابستانی در ماربلا گرد هم آورده است.
آرتتا در مصاحبه‌ای اختصاصی با ای‌اِس‌پی‌‌اِن از این شهر اسپانیایی درباره وضعیت قراردادش گفت:"در حال حاضر هیچ به روز رسانی‌ای وجود ندارد. چیزی که تغییر نکرده این است که چقدر خوشحالم، چقدر احساس ارزشمندی در اینجا دارم و چقدر دوست دارم نماینده این باشگاه باشم.‌همه چیز به روش طبیعی اتفاق می‌افتد و رابطه ما به قدری خوب است که من پیش بینی نمی‌کنم هیچ مشکلی اتفاق بیفتد. اما همه چیز باید به روش درست پیش برود و این اتفاق خواهد افتاد."

سرمربی توپچی‌های لندنی در مورد اینکه آیا شفافیت در مورد آینده‌اش به خریدهای آرسنال در نقل و انتقالات کمک می‌کند یا خیر، گفت:"من این را درک می‌کنم، اما تمرکز اکنون این است که چگونه می‌توانیم اوضاع تیم را بهبود ببخشیم، چگونه می‌توانیم اکنون چیزهایی را که در پنجره نقل و انتقالات داریم، بهبود ببخشیم. ما وقت داریم که بنشینیم و درباره آن بحث کنیم."

آرتتا در پاسخ به این سوال که آیا آرسنال به دنبال بازیکن هجومی دیگری در بازار است یا خیر، گفت:"ما به دنبال بهبود تیم در هر بخش ممکن هستیم. با قوانین جدید، موارد خاصی وجود دارد که باید به آن‌ها احترام بگذاریم و از آن‌ها آگاه باشیم. این مشخص است که یورو و کوپا آمریکا همه چیز را کند کرده است. امیدواریم اکنون کمی سرعت این روند افزایش پیدا کند چون کارهایی برای انجام دادن داریم و سعی می‌کنیم آن را فراهم کنیم."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره