نماد آخرین خبر

گزینه‌های نیمکت پیکان برای بازگشت به لیگ برتر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گزینه‌های نیمکت پیکان برای بازگشت به لیگ برتر

ورزش 3/مسئولان باشگاه پیکان برای انتخاب سرمربی جدید خود در لیگ دسته اول اقدام کرده‌اند.
در روزهایی که اکثر تیم‌های مطرح لیگ یک اقدام به انتخاب سرمربی خود برای فصل جدید کرده‌اند، پیکانی‌ها هنوز اقدامی برای برگزیدن نفر اول نیمکت خودانجام نداده‌اند.
مسئولان باشگاه پیکان تا چند روز قبل امیدواری هایی نسبت به محرز شدن  تبانی در برخی بازی های مس رفسنجان داشتند تا شاید بتوانند در لیگ برتر به فعالیت خود ادامه بدهند اما با زمان‌برشدن این مساله آنها نمی‌توانند بیش از این صبر کنند و برای بستن تیم در لیگ یک اقدام کرده‌‌اند.
تیم ریشه دار پایتخت که در سال‌های گذشته یکی از بازیکن‌ساز ترین‌ها بوده، حالا سعی دارد با انتخاب یک سرمربی باتجربه سریعا به لیگ برتر برگردد و گزینه‌هایی نیز برای این منظور مشخص شده است.
از باشگاه پیکان خبر می‌رسد عبدالله ویسی ، محمود فکری، وحید رضایی ، محمدرضا طهماسبی و یکی دو سرمربی دیگر گزینه های اصلی هدایت خودروسازان در فصل جاری هستند و با آنها مذاکره خواهد شد.
ویسی، فکری و رضایی سوابق خوبی در فوتبال ایران دارند و به واسطه همین موضوع جزو گزینه های سرمربیگری قرار گرفته‌اند. همچنین محمدرضا طهماسبی کاپیتان ، مربی و سرپرست سابق پیکان که بیش از 25 سال از عمر خود را در این تیم با سمت های مختلف گذرانده هم گزینه دیگر خودروسازان محسوب می‌شود.

باید منتظر ماند و دید در نهایت چه کسی سکان هدایت خودروسازان را در لیگ دسته اول برعهده خواهد گرفت.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره