نماد آخرین خبر

ستاره انگلیس: هر هفته بازی‌های رونی را تماشا می‌کردم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره انگلیس: هر هفته بازی‌های رونی را تماشا می‌کردم

ورزش 3/کول‌ پالمر، مهاجم تیم ملی انگلیس، می‌گوید وین‌ رونی از کودکی الگوی او بوده و هر هفته بازی‌های او را تماشا می‌کرد.
کول پالمر یکی از ستاره‌هایی است که می‌تواند در انگلیس تغییر ایجاد کند. تیم ملی انگلیس در مسابقات یورو 2024 عملکرد دور از انتظاری داشته و در قامت یک مدعی عنوان قهرمانی بازی نکرده است.
آن‌ها به حذف مقابل اسلواکی نزدیک بودند که گل دقیقه پایانی جود بلینگام بازی را با تساوی کشاند و موفق شدند در وقت‌های اضافی با گل هری کین برنده شده تا به دور یک چهارم نهایی صعود کنند.  
در تساوی بدون گل مقابل اسلوونی، مهاجم چلسی اولین بازی خود را در این رقابت‌ها انجام داد که به عنوان یار تعویضی در دقیقه 71 به میدان رفت و در پایان بازی یک هشتم نهایی مقابل اسلواکی نیز وارد زمین شد.

22 گل و 11 پاس گل به تنهایی در لیگ برتر به وضوح بیانگر پتانسیل‌های اوست، در همین حال، این بازیکن متولد 2002 به پادکست فوتبال دیلی جزئیاتی در مورد دوران کودکی خود گفته و وین رونی را به عنوان اسطوره خودش معرفی کرده است.

پالمر گفت: "رونی الگوی اصلی من بود. هر هفته بازی‌های او را تماشا می‌کردم و او خیلی خوب بازی می‌کرد! رونی از زمان کودکی همیشه الگوی من بوده است."
او با یادآوری خاطره دیدار با رونی گفت: "اولین باری که او را دیدم حدود 12 سال داشتم. در آکادمی باشگاه منچسترسیتی بود و فکر می‌کنم یکی از پسرانش آنجا تمرین می‌کرد. من هنوز مدرسه می‌رفتم، وقتی او را دیدم درخواست عکس کردم و او بلافاصله گفت "بله". من با رونی عکس دارم اما از آن زمان دیگر او را ندیدم. وقتی خیلی کوچک بودم، پیش هر بازیکنای می‌رفتم و از او عکس می.خواستم. اما بعد، وقتی بزرگ شدم و این چیزها را کمی بیشتر فهمیدم، از خودم درخواست کردم که این کار را کنار بگذارم."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره